Yazan : steven_stiffler 24 Eylül 2013 Salı

Aynı saatte Manchester derbisi olmasına rağmen ben Cardiff-Tottenham izlemeyi tercih ettim. Cardiff yıllardır lige renk katacağını düşündüğüm bir ekipti. Geçen sezon logo ve renk değiştirdiler ve hep ucu ucuna kaçırdıkları lig yükselişini gerçekleştirdiler. Renk değiştirdikleri günden beri soğuğum Cardiff'e karşı, kırmızı sevmem malum...

Aklım hâla Caulker'ın Cardiff'e satılmasında. Yahu taş gibi stoperi verdiler, Chiricheş'i aldılar. Cardiff de ilk sezon ligde kalma hedefine orantılı bir şekilde taş gibi takım kurdu. Sadece forvet konusunda bir yetersizlikleri olduğunu düşünüyorum. Fraizer Campbell 2 golle başlangıç yapsa da, yine de yetersiz ve yetersizliğini Tottenham karşısında bir kez daha kanıtladı. Maçın henüz başında karşı karşıya atamadığı pozisyon Cardiff için heves kırıcıydı. Tabi pozisyonu Campbell'a mâl etmeyelim, Lloris'in önce sezgisi, sonra kurtarışı çok başarılıydı. Yine de Fraizer Campbell iyi bir rotasyon golcüsüdür. Haa bir de 2 Broke Girls izliyormuş, severim. İlk yarıda Campbell'ın pozisyonundan sonra Tottenham kontrolü ele aldı. Zaten o pozisyon da savunma hatasıydı. Tottenham'da Soldado, Eriksson, Sigurdsson oldukça etkiliydiler. Townsend bu kez beklentilerimin altında kaldı. İlk yarının başarılı isimleri Cardiff savunmacılarından Ben Turner ve kaleci David Marshall'dı. İkinci yarıda Cardiff oyunu dengelemeye çalışsa da, özellikle son bölümde Tottenham hakimiyeti ele aldı. Mackay, Campbell yerine Odemwingie kozunu sahaya sürerken; 70'den sonra galibiyet için tüm kozlarını oynayan Villas Boas; Lamela, Holtby ve Harry Kane'i oyuna aldı. Cardiff kalecisi David Marshall maç boyunca mükemmel bir performans sergiledi. İzlediğim en iyi kaleci performanslarından biriydi, ofsayt pozisyonlarda bile vurulan topları kurtardı. 90+1'de kurtardığı pozisyondan sonra derin bir oh çekse de; 90+3'te gelecek Paulinho golünü hesaba katmadı. Lamela'nın asistinde Paulinho'nun estetik bir vuruşla attığı gol futbol için harika olsa da, maçın yıldızı Marshall için oldukça rencide edici bir an oldu. Paulinho attığı golle Tottenham'da yüzleri güldürürken, zirvede 12şer puanla iki ezeli rakip yer aldı. Arsenal ve Tottenham...

Tottenham istatistikleriyle yine göz kamaştırdı. Haftasonu Chelsea'yi de yenmelerini bekliyorum.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -