Yazan : steven_stiffler 19 Şubat 2009 Perşembe

UEFA'da dün akşam zevkli,bana göre çok fazla sürpriz olmayan sonuçlara sahne olan maçlar oynandı.Kupanın favorilerinden Milan bu turda karşılaşabileceği en ciddi rakiplerden biri olan Werder Bremen deplasmanından 1-1lik beraberlikle döndü.Karşılıklı goller 36'İnzaghi , 84'Diego'dan...Milan'da son günlerini geçiren Beckham 89'da Ronaldinho'nun yerine oyuna dahil oldu.Milan için oldukça avantajlı bir sonuç şüphesiz.

Fenerbahçe'mizin grubunda 3.olarak UEFA'ya katılma hakkı yakalayan Dinamo Kyiv sahasında güçlü Valencia'yı ağırladı.Bana göre alabileceği en iyi sonucu aldı.Mücadele 9'da David Silva ve 63'de Artem Milevskiy'in golleriyle 1-1 sona erdi.Golü atan Milevskiy 65. dakikada 2.sarı karttan oyun dışı kaldı.

Fatih Tekke'nin son 15 dakikada oyuna dahil olduğu maçta Zenit sahasında Stuttgart2-1 mağlup etti ve tur şansını rövanşa bıraktı.Goller 2'Huszti,15'Gomez,45' Transferin gözde isimlerinden Tymoshchuk'tan geldi.

Gecenin sürpriz sonuçlarından olarak görülen,bana göre pek sürpriz sayılmayan Olympiakos-St.Ettienne maçını misafir takım 1-3 kazandı ve tur için çok büyük avantaj elde etti.12'Ilan,43'Dernis,63'Djordjevic(penaltı),90'Gomis golleri kaydeden oyuncular.

Zico'nun CSKA başında çıktığı ilk resmi maçta Aston Villa ile CSKA 1-1 berabere kaldı.Goller Türk futbolseverlerin yakından tanıdığı Vagner Love ve John Carew'den geldi.Aston Villa özellikle 2.yarıda oldukça etkili bir futbol oynamasına rağmen avantajlı bir skor elde edemedi.

Bordeaux-Galatasaray maçında gol çıkmaması benim için sürpriz oldu.Bordeaux ne yapar ne eder golü bulur diye düşünüyordum.Galatasaray'ın oldukça mahkum oynadığı bir maçtı.Şu Galatasaray'a koskoca 90 dakikada gol atamayan takım turu haketmiyor.Millete o kadar da gaz verdim,evi arabayı satın Bordeaux'ya oynayın diye...

Nec Nijmegen deplasmanına çıkan ve tur atlaması halinde Galatasaray'la eşleşme olasılığı olan Hamburg 0-3 gibi net bir skor alarak turu büyük ölçüde garantiledi.Adamım Trochowski'nin de gol attığı maçta diğer goller Alex Silva ve Ivica Olic'ten...Tunay Torun da 86'da oyuna dahil olmuş bu arada.

Bu sene gösterdiği performansla eski günlerine dönüş sinyalleri veren(vermeye çalışan) Paris SG sahasında güçlü rakibi Wolfsburg'u 2-0 ile geçti.Goller 79' ve 84'de Hoarau'dan...

Gecenin en sürpriz sonucuna ise bu yılın UEFA'da flaş takımı olarak gördüğüm Metalist Kharkiv imza attı.Güçlü Sampdoria'yı deplasmanda 0-1 yenen Metalist tur için büyük avantaj yakaladı ve buraya kadar gelmesinin tesadüf olmadığını ispatladı.

Mütevazı kadrosuyla Şampiyonlar Ligi'nde iyi maçlar oynayan Aalborg sahasında Deportivo'ya 3-0lık bir fark attı.Gollü maç beklentim vardı fakat Aalborg'tan bu kadarını da beklemezdim itiraf etmeliyim.Gollerin ikisi Due'den,diğeri penaltıdan Jakobsen'den...

Gecenin son maçında ise Portekiz ekibi Braga,Belçika'lı rakibi Standard Liege'yi 3-0 mağlup etti.Renteria,Leone,Aguiar golleri atan isimler.

Bu akşam Tottenham,Lucescu'nun Shakthar'ıyla deplasmanda karşılaşacak.Haydi bre Tottenham!

One Response so far.

  1. Bence Werder Bremen, Milan'a iyi bile direnmiş Bundesliga'daki performansını göz önüne alırsak.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -