Yazan : steven_stiffler 21 Şubat 2009 Cumartesi

İddaa'daki başarısız performansımı devam ettirmek açısından,bugün oynamamanız gereken maçları seçtim yine. :/

Chelsea,Aston Villa'ya konuk olduğu son 10 maçtan galibiyet çıkaramamış.Hoca değişikliği her takımın ivmesini değiştirir.Bu da Chelsea'ye olumlu etki yapabilir bugün.Eninde sonunda kazanacak sonuçta..Fakat 02 çifte şans oynamak daha mantıklı geldi bana.Garanti olsun 02 olsun.

Wolfsburg'un iç saha maçları genelde gollü geçiyor.En son oynadığımda yatırmıştı beni ama rakip Hertha Berlin olunca bir kez daha oynama gereği hissettim Wolfsburg'a...Üst seçeneği cazip.

Haftaiçinde Albinoleffe'ye mağlup olan,zirve mücadelesi veren Sassuolo kendi sahasında ne yapar eder Rimini'ye yenilmez.Yine garantiye alma amaçlı çifte oynadım 10 çifte şans denedim.

Tam bir üst ligi olan Hollanda Ligi'nin, maçları en çok üst biten takımlarından olan Heerenveen sahasında yine Willem'le gollü bir mücadele oynar.

Geçtiğimiz birkaç yıla oranla bu yıl oldukça iyi maçlar çıkaran PSG deplasmanda Grenoble'dan puan alacaktır.

Hollanda'da bu sene adeta fırtına gibi esen Alkmaar,Heracles deplasmanında kaybetmez.Garanti olsun 02 olsun kupon 10 orana tamamlansın diye eklenmiş bir maçtır.

Nou Camp'ta oynanacak olan derbi mücadelesinde Barça,kötü bir sezon geçiren Espanyol'u affetmez.Düşene de bir tekme sen at misali Barça rakibini yener.

Barcelona'yı oldukça gerilerden kovalayan,haftalardır yenilmeyen Real Madrid,Betis karşısında da kazanmak zorunda.Saha ve taraftar avantajını kullanır.

Son haftalarda istikrarsız sonuçlar aldığını düşündüğüm Villarreal,ligin beraberlik sevmeyen takımı Sporting Gijon'u yenecektir,yenmelidir.

Şeytanım bol olsun!...

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -