Yazan : steven_stiffler 8 Şubat 2009 Pazar

3 Haftadır galibiyet yazamaz oldum şurada...Ne Lazio kazanır oldu,ne Spurs,ne de Fenerbahçe'm...Uzun zaman önce yaptığımız bir plandan ötürü bugünü Kartepe'de gezide geçirdim.Maçları izleme fırsatım olmadı,üstüne bir de hasta oldum.İnanılmaz kötü bir hava var,kimseye tavsiye etmiyorum şu sıralar... :)

Az önce özetten izledim.Yediğimiz 2 gol de ofsayt...Fakat bundan ziyade oynanan futbol çok karaktersiz.Uzun zamandır bu kadar karaktersiz,ne idüğü belirsiz futbol oynadığımız bir sezon geçirdiğimizi görmemiştim.Aragones bu takıma sistem yaratsın diye getirildi muhtemelen.Ortada ne bir sistem var,ne de Aragones'in isteğine göre uygulandığını düşündüğüm bir transfer politikası var.Tam tersi Daum'un oynattığı,Zico'nun kısa bir süre vazgeçip daha sonra dönüş yaptığı taktiğin aynısını Aragones uyguluyor.Dizilim olarak aynı en azından...Semih'in 11'de başlaması konusuna artık değinmeye gerek yok.Çok yazık oluyor Semih'e...

Haketmediğimiz bir maçtan,hakem hatalı 2 golle mağlup ayrıldık.Fakat oynanan futbol da gerçekten berbattı.Aragones'ten ne zaman kurtulursak kârdır gözüyle bakıyorum artık...İlk yarıda da öyleydi bu durum ama sonraları biraz umutlanmıştım.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -