Yazan : steven_stiffler 14 Şubat 2009 Cumartesi

Son 4 maçında yenilmiş olmanın verdiği stres Lazio'da oldukça belirgindi maç başladığında...Lazio tam oyunu rakip yarı alana yığmaya başlamıştı ki , Dabo'nun 2 ıl öncesinin Selçuk Şahin'i stili yaptığı hatayı Abate affetmedi.Şık bir vuruşla Muslera'yı avladı ki,Muslera bana kalede hiç güven vermiyor.Haftaiçi Arjantin'de 11'de oynayan Carrizo yine yedekti.İlk yarıda kritik bir pozisyonda Torino kalecisi Sereni topu cezasahası dışında elinle aldı ama hakem takdir hakkını bu şekilde kullanmadı.İkinci yarı Delio Rossi defansif orta saha oyuncusu Dabo'yu çıkarak,ofansif bir anlayışa sahip olan Mauri'yi oyuna aldı.Ben Mauri'ye karşı aşırı bir sempati beslerim...Bana kalsa her maç 11'de oynatırım.Fatih Terim'in Rui Costa takıntısı gibi...Lazio maçtaki 7.kornerinde nihayet golü buldu.Foggia'nın kullandığı köşe vuruşunda kimse topa dokunamadı.Takip eden Rocchi topu içeri çevirdi.Mauri rövaşata'yı istediği gibi vuramayınca,top Siviglia'ya orta oldu ve beraberlik golü geldi.

Yine de kötü bir sonuç 4 haftadır kazanamayan bir takım için...Haftaiçi neler olacak Lazio cephesinde sabırsızlıkla bekliyorum.Bir de maçtan dikkatimi çeken bir detay da Lazio'lu taraftarların geçen sene tribünlerimizde çok tartışılan "De la Cavese"yi söylemesi...

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -