Yazan : steven_stiffler 23 Şubat 2009 Pazartesi

Bahsi geçecek olan ismi Bank Asya'yı az çok izleyen herkes tanır.Taner Gülleri...Yıllardır alt ligimizin golcülüğünü üstlendi.Antalya ile Süper Lig'e çıktı,yetersiz bulundu.Bu sene de Kocaeli ile çıktı.Kocaeli'nin parasal durumu çok kötü olmasa,belki yine yetersiz bulunabilirdi.Ama talih 32 yaşında nihayet güldü Taner Gülleri'ye...

Sene başından beri form grafiği oldukça yüksek.4 büyükleri boş geçmemesiyle adından söz ettirmişti en çok.Fakat dün akşam attığı gollerden sonra özellikle Galatasaray'lı arkadaşların uzun yıllar unutamayacağı biri olacak kesin.Attığı goller hep ustalık gerektiren vuruş stillerindeydi.Galatasaray'ı rezil etti resmen.Kimsenin beklemediği bir sonuçtu şüphesiz Kocaeli'nin galibiyeti.Fakat 5-2 galibiyeti belki de Taner Gülleri bile beklemezdi maçtan önce...Attığı gollerle bu hafta alkışı hak etti.Bir Fenerbahçeli olarak Galatasaray'ın böylesi mağlup olmasını tabi ki zevkle izledim.Yalan yok.Özellikle Haldun Üstünel'in surat ifadesini görünce ekstra keyif aldım.Teşekkürler Taner Gülleri...Teşekkürler Kocaelispor...

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -