Yazan : steven_stiffler 18 Şubat 2009 Çarşamba

Kurada istemediğim tek takımdı Sivas.Gerçi kupayı isteyen bir takımın rakip seçme lüksünün olmadığını düşünüyorum.Hissiyat olarak da bu sene kupayı alacakmışız gibi bir his var içimde...Takımı kupada lige oranla şanslı görüyorum.Finali kesinlikle oynayacağımızı düşünen bir taraftar,bir futbolsever olarak Sivasspor'un talihsiz kura çektiğini söyleyebilirim.Ligdeki sıralamasına göre Avrupa'ya gidebilme ihtimali üzerinde durması gerekebilir.

4 Mart 2009
Fenerbahçe - Sivasspor
Ankaraspor - Beşiktaş

13 Mayıs 2009
Sivasspor - Fenerbahçe
Beşiktaş - Ankaraspor

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -