Yazan : steven_stiffler 1 Şubat 2009 Pazar

Fiorentina'nın Bologna karşısında deplasmanda zorda olsa kazanacağını düşünüyorum.1.90'lık oranı değerlendirmek lazım bu durumda...
Marsilya Sochaux'ya kaybetmez.Bu da kupona garanti bir maç olarak yazılabilir tabi ki.
Valencia sahasında Almeria'yı devirir.Bol gollü geçebilir ayrıca bu maç...Valencia erken de koparabilir.
Lazio'da taraftarın puan kaybına tahammülü kalmadı.Milan deplasmanda iyi oynayamıyor.Lazio taraftarının da desteğiyle en azından 1,sürpriz olursa da 3 puan alabilir.Riskli maç.
Pacos geçen haftayı bol gollü 5-3lük bir galibiyetle tamamlamıştı.Bu hafta da Braga karşısında gol atacaklarını düşünüyorum.2,5 üstü yine riskli bir sonuç ama 2.10luk orana değer.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -