Yazan : steven_stiffler 15 Şubat 2009 Pazar

İddaa'daki mâkul şanssızlığım devam ediyor.Yılmak yok.Bugünkü kuponumuzda 6 maç var.Sakın oynamayın bana kanıp da...

Son haftalarda formda olan ezeli rakip Roma,Atalanta deplasmanında yenilmez diye düşünüyorum.Direkt 2 vermiştim de riskli geldi.02 Çifte şans denedim.
Cagliari ile Lecce gollü maçlar çıkartan iki takım.Kuponda en riskli gördüğüm maç ama yine de üst denemeye değer...
Zirve rakiplerinin birbiriyle oynadığı haftada Juventus,Sampdoria'yı yenmek zorunda.
Everton genelde alt maçlar oynuyor.İngiltere'de kupa maçları da genelde alt bitiyor.Alt bitmesi muhtemel,Everton kazanabilir de...Alt dedim.
Hamburg,B.Münih'in puan kaybettiği haftayı kârlı kapatmak için kazanmak zorunda.
Ramos'la iyi bir gidişat yakalayan Real Madrid de Barça'nın 2 puan bıraktığı haftada zorlu Gijon deplasmanında kazanacaktır.Gijon beraberlik almayan bir takım.Real Madrid ite kaka da olsa bu maçı kazanır.

Tutsun gâri...

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -