Yazan : steven_stiffler 5 Ekim 2015 Pazartesi


"Rezalet" demek içimden gelmiyor, çok sevince üzen bir telaffuzu var. Ama şu ortama, şu futbola söyleyecek başka söz kalmıyor. Vitor Pereira hocam umut dağıttı ama tutmadı. Pek çok maç 2-0'dan 2-2'ye; hatta 2-3'e gelebilir. Bunun örneğini 3 gün önce İskoçya'da biz uyguladık. Ama bunda skordan, oyundan çok daha öte sorunlar var. Takımda lider oyuncu eksikliğinin yanı sıra hocamızın liderlik vasfında büyük sorun var. Van Persie gibi kolay kolay alınamayacak bir yıldızı aldık, küstürüyoruz. 2-0 önde olmamıza rağmen rahat değildim dün. Akhisar'ın 3 kere gelse 2 gol atacağına emindim. Savunma kurgumuz kötü ama bununla alakası da yok, neyimiz iyi ki zaten ? Hele o son 5 dakikadaki yalancı baskı yok mu ? Hiçbir iyi şut kaleyi bulmazken, kaleyi bulanlar hep kalecinin üzerine gitti. Nani'ye ayrı parantez, çok büyük futbolcu. O göğüs pası bile maçı ne kadar istediğinin göstergesiydi benim için. Vitor Pereira'nın aynı anda Diego ve Meireles'i çıkarıp Ozan ve Souza'yı alması da Fenerbahçe tarihinin en fiyasko teknik direktör hamlelerinden biridir. Bu gözler 1 haftada 7 gol yiyen Fenerbahçe'yi de görmüş oldu.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -