Yazan : steven_stiffler 30 Eylül 2014 Salı


Bak maç 2-0 olunca "bitti" diyerek ve uyurum diyerek kapattım. Sabah baktım 4-0 olmuş iyi mi ? İyi tabi. Özellikle Stefano Pioli için iyi. Udinese maçını yazacağım demiştim ama izleyemedim bile. Lazio 1-0 kaybetti ama Marchetti'nin sahalara döndüğü maç oldu. Tabi Udinese'nin lige çok iyi başladığını da belirtmekte fayda var. Lazio dün 4-0 kazansa da hâla "ne yapacağı belli olmayan" takım hüviyetinde. Sezon başı olur öyle... Pioli'nin de kafası net değil henüz. Her maç farklılıklar deniyor. Udinese maçında Konko'yu tercih etmiş, dün ise Cavanda'nın sahalara döndüğü maç oldu. Djordjevic'in ise Serie A'da ilk hat-trick yapışını izledik. Umarım son olmaz. Djordjevic tarzı 9 numaraları severim.

Palermo'yu da Inter karşısında seyretmiştim. Fena bir takım değiller aslında, en azından ligde kalmak için ellerinde yeterli malzeme var. Ancak dün tam anlamıyla dağıldılar. İlk yarıda maçın 2 tane kırılma anı var. Biri Dybala'nın kaçırdığı pozisyon, ki çok net olmamakla birlikte Dybala gibi bir oyuncu için gol beklenilecek bir pozisyondu. Diğeri ise Vazquez'in karşı karşıya direğin dibinden dışarı gönderdiği pozisyon. İlker Yasin'in deyimiyle "Yüzde 100lük bir gol pozisyonu". Lazio ilk yarıda aslında çok da etkili değildi. Zaman zaman oyunu ileride oynadı ancak gol pozisyonu üretmekte sıkıntı çektiler. İlk yarı bitmek üzereyken Candreva'nın ortasını kaleci ıskalayınca Djordjevic'e boş kaleye dokunmak kaldı. Bu gol soyunma odasına girerken takımı çok rahatlattı. İkinci yarıda da karşılıklı ataklar vardı ama Lazio maçı son 15 dakikada kopardı. Djordjevic'in attığı 2.gol tam bir usta golcü işiydi. Kontrol, sıyrılma ve şut mükemmeldi. Hat-trick yaptığı golde ise dar açıdan yine mükemmel bir vuruş yaptı. Bonservis bedeli ödenmeden transfer edilen Djordjevic, kaliteli bir golcü olduğunu Palermo maçında kanıtladı. Tabi bu kaliteyi devamlılığa yansıtmak zorunda. Bir maç iyi oynayıp, 2 maç kötü oynayarak as santrafor olması zor. Cavanda'yı dün yine çok beğendim. Bu adam haftalarca kadro dışı kaldı ama belli ki çalışmaktan vazgeçmemiş. Kesinlikle Lazio'nun ilk sağ bek tercihi olmalı. Braafheid'a genelde düşük puan verilmiş ama ben hücuma katkısından memnun kaldım. Marco Parolo maçın son dakikasında şık bir gol attı. Yine dar bir açı ve yine akıl dolu bir vuruş. Parolo'nun Lazio'daki görevi biraz pas dağılımını sağlamak, oyunu yönlendirmek. Şu ana kadar gösterdiği katkı bundan fazlası. 29 değil de 25 yaşında olsaydı keşke... Daha uzun yıllar fayda sağlanabilirdi. Palermo dün 17 şutta 4 isabet sağlamış. 15 şutta 10 isabet sağlayan Lazio, bu istatistiğiyle 4 gol atmayı haketmiş gibi duruyor. Haftasonu Sassuolo karşısında da kazanırlarsa; istikrarlı sonuçlar gelmeye başlayabilir.

Palermo : Sorrentino; Terzi, Andjelkovic, Feddal; Morganella, Rigoni, Barreto (83' Quaison), Lazaar (56' Emerson); Vazquez; Belotti, Dybala (76' Makienok).

Lazio : Marchetti; Cavanda, De Vrij, Cana, Braafheid (77' Ciani); Onazi, Parolo; Candreva (58' Felipe Anderson), Mauri (82' Ledesma), Lulic; Djordjevic.

Sarı Kartlar : Parolo, Morganella, Mauri, Cana, Marchetti, Vazquez.

Goller : 45', 75', 83' Djordjevic, 90+3' Parolo.


Filip Djordjevic hat-trick yaptığı maçın topunu almayı ihmal etmedi. Yalnız soyunma odası da okul takımından hallice...

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -