Yazan : steven_stiffler 1 Eylül 2014 Pazartesi


Milan'ın yaşlı kadrosu yıllarca eleştirilmişti. Ben o futbolcular ya hiç emekli olmayacak ya da onlar emekli olunca Milan yeni yaşlılar getirecek zannederdim. Zambrotta, Cafu, Emerson, Inzaghi ve diğerleri futbolu bırakınca; Milan yeni yaşlılar bulamadı. Arada Alex gibi çıkıyor illa ki... Milan'ın kadro kalitesi gerçekten çok aşağıda. Kimse şampiyonluk şansı da vermiyor zaten de; ilerisi için umutlanmaları için bir sebep de yok. En azından şu şık formaları için oynarlar diye umut ediyorum. Alex tamam, Menez de fena bir tercih değil, El Shaarawy'nin asla büyük bir yıldız olamayacağını düşünüyorum ama çok iyi bir futbolcu olduğunu da kabul ediyorum. Bunlara bir de De Jong'u dahil edersek; tamam. Bu kadar. Torres'in katılmasıyla tam bir panayıra dönecek Milan kadrosu.

Lazio'da yeni sezonda Pioli'nin yapabileceklerini merak ediyor ve sezonu tamamlama ihtimalini düşük görüyorum. Dünkü 4-3-3'ü çok tuhaftı. Yani ortada Lulic'i kullanıyorsun be adam ! Defansif yönü kuvvetli bir Ledesma veya Tata Gonzalez tercih edilip; top yapabilen bir Parolo ve hem top yapıp hem savunması güçlü bir Biglia tercih edilebilirdi. Lulic-Biglia-Parolo soru işaretleri getiren bir üçlüydü. Candreva'yı takımda tutmaları büyük başarı ama Candreva ne kadar verimli olacak göreceğiz. Sezona penaltı kaçırarak başladı, umarım nazar boncuğudur. Zira golde çok şık bir orta yaptı. Keita geçen sezondan sonra bu sezon da beklentilerin olduğu bir oyuncu. Onun da asla büyük yıldız olamayacağını ancak büyük liglerde ortalama takımlarda önemli bir oyuncu olabileceğini düşünüyorum. Klose de Milli Takım'daki etkinliğini artık burada gösteremiyor. Bu noktada da Djordjevic'e büyük iş düşüyor. El Shaarawy'nin ilk golde yeni transfer De Vrij'in aklını almasını da not edelim. Honda'ya işi bitirmek kaldı ve Tsubasa bunu kolaylıkla başardı. Dusan Basta'nın da Konko'nun fazlasını göremedim. Cavanda'nın stili her ikisinden de farklı. Bindiren, hücuma çok sık destek veren bir bek Cavanda. Milan karşısında son birkaç yıldır iyi sonuçlar alıyordu Lazio. Dün ise kötü sonuç geldi. Yine de istatiksel anlamda Lazio'nun öne çıktığını not edelim. Diego Lopez; Milan kalesinde fark yaratacak gibi gözüküyor. Pioli için de kötü bir Lazio kariyeri başlangıcı oldu. İç sahada ilk maç ligin yeni takımı Cesena ile... Lazio'nun göstereceği performansı merak ediyorum. Milan'da ise Inzaghi'nin başarılı olmasını istiyorum.




Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -