Yazan : steven_stiffler 1 Eylül 2014 Pazartesi

Her ne kadar heyecan az olsa da, hatta heyecanı azaltmaya yönelik e-bilet gibi çalışmalar olsa da; elbette insan Fenerbahçe'yi özlüyor. Dün akşam hasret gidermelik bir maçta, maalesef e-bilet fiyaskosu yüzünden takımla kucaklaşamayan pek çok taraftar, tribün emekçisi oldu. Her geçen gün insanın futbol hevesini kırıyorlar. Önce bu yüzden insanları birbirine düşürdüler, şimdi bunu bahane ederek yeni ve türlü türlü uygulamalar yapıyorlar. Gerçek şu ki; bilinçli taraftarın bu sisteme güveni yok.

Fenerbahçe'nin futboluyla ilgili yazacağım çok şey de yok aslında. Barcelona'nın, İspanya'nın sevemediğim; bana göre oldukça sıkıcı pas futbolunu oynamamızı kabullenemiyorum. Elbette bu kulübün milyonlarca taraftarı var. Herkesin gönlüne göre olanı yapmak çok zor. Ersun Yanal buna yaklaşmıştı. Bana göre Zico da buna yaklaşmıştı. Lakin; bu sezon oynadığımız pas futbolu çok amaçsız geliyor bana. Hani sanki pas yapmaktan başka planımız yokmuş gibi gözüküyoruz. Aslında oyuncular hareketli, haklarını yemeyelim. Fakat top gereğinden çok fazla dönüyor. Erken bulduğumuz golden sonra; erken bir cevap yedik ki ne cevap! Bekir'i yerli oluşundan dolayı savunurum, bu şartlarda daha iyisini bulmanın kolay olmadığını söylerim. Dün o golde Kumbela'yı gayet rahat bırakması çok çok büyük hataydı. Bir şekilde ev sahibi olmanın avantajıyla, onun verdiği güvenle 2. golü attık. İşin içinde şans vardı ama öncesinde çaba da vardı. Çaba demişken; dün Meireles'in çabasını beğendim. Kuyt her zaman böyle, ona diyecek söz yok. İlk gole yaptığı asist Alex asistiydi. 2-1'den sonra Karabükspor iyice oyundan düştü. Ben 3'ü atarız diye beklerken; çok saçma bir gol yedik. Kadlec'ten ziyade Mert daha hatalıydı golde. Mert'in bazı kaleci özelliklerini beğeniyorum. Refleksleri ve çevikliği başarılı. Yan top zaafı da inanılmaz. Ancak oynamadıkça iyice hamlaşmış bu görüntüsünü kabullenemiyorum. Umarım bir an önce kendisini toparlar. Her oyundan çıkan Emenike gibi, Sow gibi surat yapacaksa bu sezon işimiz var. Beni dün endişelendiren; Allah'a emanet gözüken futbolumuzun yanı sıra hocamızın Diego ile ilgili bir planı yokmuş gibi gözükmesiydi. 2-1 olunca, Karabük de oyundan düşünce; sırf Diego'ya siftah yaptırmak için oyuna aldı. Ancak saha dizilişi acayip bir hâl aldı. Diego elbette kalitesinden küçük hareketler sundu. Webo hamlesi çok çılgınca gözüken, fakat maçı kazandıran hamle oldu. Hakemlerin sezona başlangıcı da oldukça kötü oldu. Dün gece yine kimseyi memnun etmeyen bir hakem yönetimi vardı. Allah'a emanet galip geldiğimizi düşünsem de; 3 kere öne geçmek küçümsenecek bir olay değil. Bu da bardağın dolu tarafı olsun. Sonu şampiyonluk ve 4.yıldız olsun.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -