Yazan : steven_stiffler 21 Eylül 2014 Pazar


Tottenham için kötü bir iç saha performansı daha geride kaldı. Takım umut vermiyor. Pochettino'dan umutluydum ama özellikle bu hafta bir nebze olsun güvenimi kaybetti. Geçen hafta Sunderland maçı aslında Tottenham'ın hakkıydı, oynanan futbolu eleştiremem. Fakat iç sahadaki Liverpool hezimetinden sonraki ilk iç saha maçında da ligin zayıf takımlarından West Bromwich'e kaybetmesi ve üstün futbol oynatması kabul edilemez.

Totttenham son yıllarda hep dördüncülük mücadelesi içinde olmuştur. Bu övünülecek bir şey değil belki ama bu aşamanın altında mücadele edecekmiş gibi oynaması kabul edilemez. West Bromwich'in ilk yarıda verilmeyen net bir penaltısı var. İkinci yarıda baştan sona üstün futbolu var. Tottenham savunmacıları da tam bomba görünümde yalnız. Kaboul'ü ben beğenirim ama pek kabul gören bir futbolcu izlenimi vermiyor. Sanki taraftarlarla da arasında bir bağ yok gibi... Dawson'ın neden satıldığını hala anlamadım. Ayrıca; bu kadar paralı bir kulübün şuraya çok üst düzey bir stoper almamasını da yıllardır anlamadım. Keşke Chiricheş yerine Fazio oynasa; ben Fazio'yu da beğenirim. West Bromwich Albion'da ise Saido Berahino'nun fanı oldum. Çok etkili bir hücum oyuncusu, lige de iyi başlamıştı. Bu maçta da iyiydi. James Morrison'ın attığı golde bomboş olması ise bir savunamama rezaletiydi. Hep Türk takımları böyle gol yer deriz ama demek ki Premier Lig'de de böyle goller yeniyormuş.

Tottenham : Lloris; Dier, Kaboul, Chiricheş, Rose; Capoue (76' Lennon), Dembele (61' Paulinho); Lamela, Eriksen, Chadli (61' Soldado); Adebayor.

West Bromwich : Foster; Wisdom, Dawson, Lescott, Pocognoli; Morrisoın, Gardner; Dorrans, Sessegnon (90+1' Anichebe), Brunt; Berahino.

Sarı Kartlar : Rose, Sessegnon, Soldado, Foster

Gol : 74' Morrison

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -