Yazan : steven_stiffler 12 Şubat 2013 Salı

Yazmanın yine isteksizce gerçekleştiği bir maç... Hasan Ali'nin, Stoch'un, Krasic'in yeniden kadroya alınmamaları canımı sıkmadı değil. Özellikle Hasan Ali, ligin ilk yarısında -mecburiyetten de olsa- değişmez oyuncumuzken, şimdi neden birden gözden düştü anlamıyorum. Zira Stoch ve Krasic'e neden hiç şans tanınmaz onu da anlamıyorum. Football Manager oynarken oyundan sıkılırsınız da; 18 kişilik kadroyu falan değiştirmeye üşenirsiniz ya, Aykut hocamın da son zamanlarda buna benzeyen tavrı beni çok üzüyor.

Geçen hafta iyi oynayıp kaybettiğimiz maçtan sonra bu hafta kadro revizyonu bekleniyordu. Bence olmalıydı da... Ama olmadı. Kötü Kuyt, kötü Cristian yine oynadı. Sow'un solda oynayacak olmasına da bozulmuştum aslında ama sola hapis olmuş şekilde oynamadı. Zaman zaman Webo'yla yer değiştirdi. Zaman zaman Webo'nun açtığı boşluklardan dolayı boş alan buldu. Yine de Sow'u sol taç çizgisinin oralarda görmek hoş değil... Meireles son haftalarda çok basit oynamaya kaçmaya başladı. Geldiğinde uzun ve dikine oynadığı toplarla fark yaratmıştı. Şimdi basite kaçıyor. Şimdi fark yaratma görevi Emre'de... İlk yarının sonunda gelen piyango gol şansımızın yanında olduğunu gösterdi. Aslında o dakikaya kadar bir kaç iyi pozisyonumuz da olmuştu ama kaleci Bicik'e takılmıştık.

İkinci yarıda 4-4-2 oynadığımız bölümlerde etkiliydik. Aykut hoca yine bunu frenledi. Artık gerçekten anlayamıyorum. Çok seviyorum hocayı ama anlayamıyorum. Bu kadro 4-4-2 kadrosu... Lütfen bundan sonra 4-4-2 oynayalım hocam, lütfen....

Yine bal yapmayan arı gibiydik ama Webo'nun golü sayesinde 3 puanı aldık. Geçen haftaki Sivasspor mağlubiyetinden sonra bu 3 puanın tek anlamı umutlarımızın taze kalmış olması. Ama oyuncuların ve taraftarın mutsuz görüntüsü bize şampiyonluk yolundaki en büyük engel.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -