Yazan : steven_stiffler 11 Temmuz 2011 Pazartesi

Olaylar geliştiğinden beri hayatım durgun... Hiç birşey yapmıyorum, yapasım da yok zaten. Blogla ilgilenemeyişim de bu yüzdendir. Olayla ilgili fikirlerimi genelde Twitter üzerinden paylaşıyorum. Detaylı bir yazı yazacak durumda değilim ama gelişmelere göre illa ki detaylı birşeyler yazacağım.

Dün Fenerbahçeli blog yazarı arkadaşlarla Düzce yolunu tuttuk. Amacımız takımımıza her zamankinden daha fazla sahip çıkmaktı. Yolculuk etabı oldukça yorucuydu. Ancak söz konusu Fenerbahçe olduğu zaman en zorlu yolculuklar bile tatlı gelmiştir bizlere. Yaylaya çıkış yolu oldukça zorluydu. Gece çıkılacak, inilecek gibi bir yer değil. Köy halkı Fenerbahçe'yi çok benimsemiş. Yukarı çıkana kadar köylülerin hemen hemen hepsi bizleri Fenerbahçe bayraklarıyla selamladı. Biz de aynı şekilde kendilerine alkış ve tezahüratlarla karşılık verdik. 7'den 70'e tüm köy halkı Fenerbahçeliydi. Fenerbahçeli olduğum için bir kez daha gurur duydum.

Tesislere bizden önce ulaşmış bir kalabalık tarafından karşılandık. Tüm araçlar geldiğinde hep bir arada tesislere girdik. Yaklaşık 10 dakikalık tezahüratlarımız sonucunda futbolcularımız takım halinde karşımıza çıktılar ve bizleri selamladılar. Şans eseri kendimi en önde bulduğumdan futbolcularımızı oldukça yakından görme şansım da oldu. Yapılan tezahüratlara karşılık verdiler, gerekli birlik ve beraberlik mesajını vererek; buluşmanın amacını sağlamış olduk. Fatih Demirkol'un FB TV dışında kimse olmayacak demesine rağmen, balkondan çekim yapan basın mensuplarına yabancı madde fırlatıldığı doğrudur. Fenerbahçe düşmanlığı üzerinden haber yapan basın mensuplarını hiç bir şekilde yakınımızda istemiyoruz. Basın yayın olayına çözüm olarak; belli başlı, Fenerbahçeli olduğu bilinen ve haberin altına isim belirterek , kasıtlı olarak Fenerbahçe aleyhinde haber yapmayan basın mensuplarına karşı taraftar daha anlayışlı olabilir diye düşünüyorum. Tabi bunun için de biraz zaman gerekecek.

Ben caddedeki yürüyüşe yetişemedim, cadde planımı bozmak zorunda kaldım. Ancak dün yapılanlardan sonra orada olmak isterdim. Biber gazı ilk defa yiyeceğimiz şey değildi. Zaten polisin kadın,çocuk ayırt etmeden biber gazı sıkmasının Fenerbahçe taraftarını sindirmek amaçlı değil, Fenerbahçe taraftarından gerçekten korktuğu için olduğunu düşünüyorum. Hem Topuk Yaylası'nda, hem de caddede bulunan tüm yürekli taraftarlarımızın yüreklerine sağlık. Dün tezahüratta da söylediğimiz gibi; "Fenerbahçe düşmanlarını yeneceğiz!".

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -