Yazan : steven_stiffler 15 Temmuz 2011 Cuma

Adettendir formalar hakkında görüş bildirmek... Lig öncesi en gösterişli forma tanıtımlarını her zaman Fenerbahçe yapmıştır. Tıpkı en gösterişli şampiyonluk kutlamalarını yaptığı gibi... Bu sezon gösterişli bir tanıtım olamayacağından direkt olarak internet sitemizden duyuruldu formalar. Aslında Avrupa'da pek çok takım böyle yapıyor. Nike rezalet forma yapıyor. Adidas genelde şık formalar yapıyor. Ancak bu sezon yaptığı bazı formalar beni tedirgin etmişti. Örnek olarak Milan'ın ince çubuklu pijama tarzı formasını söyleyebilirim. Fenerbahçe formaları beklediğimden iyi olmuş diyerek, emeği geçenlere teşekkür etmek isterim.


Klasik çubuklu formamızı çok beğendim. Son 2 sezondur aynı çubukluyu giyiyorduk. Sadece kollarda ufak bir değişiklik olmuştu. Benim kollar beyaz çubuklu isteğim hala gerçekleşmiş değil. 90lı yılların sonlarında giydiğimiz o formalar Fenerbahçe'ye çok yakışıyordu. Çubuklu formalarda son yıllarda en çok beğendiğim 100. yılda giydiğimiz ve ertesi sezon, Şampiyonlar Ligi'nde estirdiğimiz sezon giydiğimiz çubuklu formalardı. Bu forma da onlara eşdeğer olmuş. Lacivert göz alıcı özellikle.

Sarı formayla ilgili epey talep vardı. Sarı forma deyince aklıma Pierre Van Hooijdonklu ilk sezon gelir. Anelka da sarı formayı üzerine yakıştıran futbolcularımızdandı. Forma sade ve klasik olmuş. Olumsuz eleştirilecek bir tarafı yok. Beyaz deplasman formasındansa, kendi rengimiz olan sarı deplasman formasını giymemizde bir sakınca yok. Ayrıca forma bayan taraftarların üzerine çok yakışacaktır diye düşünüyorum.

Gelelim formalar açıklanmadan internette resmi dolaşan formamıza... Arjantin tarzı bir forma geleceğini biliyordum. Ancak ben çok beğendiğim son Arjantin formasının aynı dizaynını bize sunacaklar diye düşünmüştüm. Farklı bir tasarım denemişler. Tek Yıldız olarak geçiyor ismi. Son yıllarda her formada gördüğümüz kabartma motifi var göğsünde. Tek yıldız kabartması olmasa da olurmuş dedirtti bana. Çok farklılık yaratan birşey değil. Çoğunluğun aksine formayı beğendiğimi söyleyeceğim. Bu sezon ya çubuklu formayı alırım, ya bu formayı alırım.

Altın Zırh formamızı başarısız buldum. Zaten pek giyeceğimizi zannetmiyorum. Belki Türkiye Kupası maçlarında falan giyeriz. Tamamen satışa yönelik bir forma... Zaten 4 forma yapmak bana fazla abartı geliyor. 3 forma yeterlidir. Adidas'ın sınıfta kaldığı tek forma budur.

Son yıllarda çok şık kaleci formaları giyiyoruz. Kötüydü diyebileceğim bir kaleci forması hatırlamıyorum. Bu forma da en şıklarından biri şüphesiz. Kaleci formalarının da satışa sunuluyor olması, taraftar açısından da alternatifi bol kılıyor.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -