Yazan : steven_stiffler 17 Temmuz 2011 Pazar

Her ne kadar havalar boğucu derecede sıcak olsa da, bundan dolayı çok seyirci olmayacağını düşündürse de; CEV bu organizasyonu İstanbul'a verdi ve bize de gidip seyirci olmak düştü.

Öncelikle voleybolu özlediğimi farkettiğimi söylemeliyim. Dün Sırbistan'ın Çek Cumhuriyeti'ni yendiği maça izleyebilmiştim. Ancak Türkiye'yi izleme fırsatım olmamıştı. Beklentim Türkiye-Sırbistan finaliydi, beklediğim gibi de oldu.

Bulgaristan'ın Çekleri yeneceğini, fakat Çeklerin de bir set alacağını düşünüyordum bugün. Özellikle ikinci set oldukça çekişmeli geçti. 28-26 Bulgarların üstünlüğüyle bitti. Çok rahat setlerle olmasa da 3-0 kazandı Bulgaristan.

Yakın bir zamanda iyi bir lens almam gerektiğini bir kez daha farkettim. Ancak yine de oldukça fazla fotoğraf çektiğimi söyleyebilirim. Fotoğrafların altına isim yazıyordum ama sonra düşündüm ve "Amaaaaan kim ne yapsın bu fotoğrafları?" diyerek vazgeçtim. Hadi üşendim diyeyim, tek tek eklemek bir yana; action bile uğraştırıyor. Tüm fotoğrafların boyutlarını küçülttüm, orijinal halini istediğiniz fotoğraf olursa mail atmanız yeterli olur.

Bir de fotoğrafların Blogger'a yüklediğim sırayla dizilmemesi çok sıkıcı bir iş. Epeydir aklımda, onu da söyleyip aradan çıkarayım.




































Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -