Yazan : steven_stiffler 12 Temmuz 2011 Salı

Lazio bugün Djibril Cisse'yle sözleşme imzalayarak gövde gösterisi yaptı. Lazio'nun ihtiyacı olan bir transfer miydi ? Tartışmaya açık bir soru... Ancak Cisse'den bahsettiğimizi unutmayalım. Hiç bir zaman birinci sınıf bir golcü olamamıştır ama bitti denilmesine rağmen Panathinaikos'ta kendisini yeniden bulmuştur. Ancak elde çok fazla forvet oyuncusu oldu. Klose ve Cisse şüphesiz ki ilk tercihler olacaktır. Zarate farklı bir mevkide değerlendirilebilir. Bu performansına olumlu yada olumsuz bir şekilde etki edecektir. Floccari'ye Parma talipti. Ancak onlar da Graziano Pelle ce Fabio Borini'yi transfer ettiler. Floccari piyasası olan bir oyuncu ancak beklenenden daha fazla bir zararla elden çıkartılmak zorunda kalacak gibi gözüküyor. Rocchi ve Kozak iyi birer alternatif olarak takımda kalacaktır. Ancak sayı yine de fazla...

Bu arada Cisse'nin karşılanışı da binler tarafından gerçekleştirildi. Havalimanını dolduran Laziolu taraftarlar Cisse'ye büyük ilgi gösterdi.

Hep derdik; sadece Türkiye'de böyle karşılama oluyor, yapmayalım diye... Ancak Laziolu taraftarlar uzun süredir takımlarında görmek istedikleri Cisse gelince kendilerine daha fazla hakim olamamışlar gibi gözüküyor. Cisse Türkiye'ye transfer olsaydı, bundan kat kat daha fazla ilgiyi görecekti. O kesin...

Muslera'nın takımdan ayrılacağının kesinleşmesiyle Lazio hemen alternatifte beklettiği isim ile sözleşme imzaladı. Benim de Serie A'daki favori kalecilerimden olan Federico Marchetti transferi gerçekleşti. Performansıyla Milli Takımın ikinci kaleciliğine kadar yükselen Marchetti, Lazio için nokta atış bir transfer olacaktır.

Litvanya Milli Takımı denilince benim aklıma ilk Stankevicius ismi gelir. Zaten onun haricinde bir tek Gaziantepspor kalecisini tanıyorum. 2001 yılında Brescia ile adım attığı İtalya'da tam 10 yıl geçirdi. Hadi 10 demeyelim, arada Sevilla ve Valencia'da geçirdiği kiralık dönemler var. Aslen bir sağ bek oyuncusu olarak bilinse de, fizik olarak stopere de uygun olduğundan stoperde de oynatılmaktadır. Ben Reja'nın sağ bekte değerlendireceğini düşünüyorum.

Ve son olarak Lorik Cana transferine değinelim. Marsilya'dayken çok sevdiğim bir futbolcuydu. Sunderland'de çok izleme fırsatım olmadı. Galatasaray transfer ettiğinde, çok iyi bir transfer yaptıklarını düşünüyordum. Ancak kötü bir Galatasaray'a denk gelmesi Lorik Cana için şanssızlıktı. Galatasaray'da bu ayarda bir ön libero olmamasına rağmen satılması da yanlış bir stratejik harekettir. Lazio'da kendisini taraftara sevdirecek, başarılı olacaktır diye tahmin ediyorum.

One Response so far.

  1. Adsız says:

    Bence cisse gerekliydi abı cunku lazionun gecen sene en golcu oyuncusu 12 golle hernanes , zarate 6 floccarı o cıvarda , kozak arada sırada rocchı baskan zaten sakattı genelde takıma yayıldı lazio nun gollerı ama attıgı gole bakarsak cok dusuktu hele serkan abı juventus ınter roma macları neydı oyle topu getırıyordu hernanes forvete zarate dıkıne gıder bısey yapamaz floccarı yerlerde scullıyı alan zıhnıyete zaten ben ıyı oynadıgımız maclarda gol skıntısı yuzunden cok puan kaybettık ozellık derbıde , sımdı noldu cisseyı dedıgın gıbı abı yunan lıgını kırdı gecırdı bu sene cok gol atıcaktır klose tam gol adamı son vurus adamı zarate ve hernanes ve ledesmada bunları desteklerse bu sene cok guzel bır lazio ızlerız zaten abı sende yazdın bır yazında lazıo 1-0 1-0 gturdu baya vesselam busene taş gibi orta sahası defansı forvetı bir lazio ızlıyecez, floccariyi kesınlıkle satıcaklar scullı tam forvet mevkınde deıl o yedek olur maurının , kozak ıda satmazlar , zarateye ıyı para verırlerse yollayacak gıbı lotito ama gecen senekı performansına bakarsak lotitonun ısteyecegı parayı kımse vermez 2-3 sene oncekı zarate donerse sahane, lıgde ılk 3 , avrupa kupası fınal oynar bu takım kendı grusum tottenham cıkmazsa tabı :) onlarda modric ı satıcak gibi bakıcaz ama bence su kadrosuyla avrupa lıgının en favori takımı tottenham.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -