Yazan : steven_stiffler 19 Temmuz 2011 Salı

Her gün saate baktığımda 19:07'yi gördüğümde içimi bir mutluluk kaplar. Bugün de günlerden 19.07... Bugün günlerden Fenerbahçe... Hiç indirmediğim bayrağım, daha bir coşkuyla dalgalanıyor bugün. Babamın bana bıraktığı en büyük miras olan Fenerbahçe aşkını daha bir coşkuyla yaşıyorum bugün. Ben de bu aşkı evladıma miras bırakmak için gün sayıyorum. Biz hayatta en çok Fenerbahçe'yi sevdik, seveceğiz.. Dünya Fenerbahçeliler günümüz kutlu olsun...
Yıkılsa bu şerefsiz dünya, senin aşkın kalır ayakta...

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -