Yazan : steven_stiffler 11 Ocak 2009 Pazar


Puan cetvelinde ilk dikkatimi çeken 3 maçta gol yememiş olmamız.Tabi rakiplerde zayıf ama yine de gruplarda gol yemeyen tek takım olmamız güzel.FM'deki Lazio kariyerimi hatırlattı bu tablo bana.Az gol atmak ve gol yememek...Zor zeminde,zor bir maç oynadık.Kazım'ın erken attığı golle maçı aldık ve lider olarak çeyrek finale çıktık.Maçta en dikkat çeken olay şüphesiz Emre'nin kaptanlık pazubandını takmasıydı.Ben yakıştıramadım.Eskiden bu tip maçlarda rakibi küçümserdik.Bugün bunu görmedik,Aragones'in en olumlu yönlerinden birisi bu zaten.Artık Eskişehir maçında şans bulamayan oyuncuları görürüz diye umuyorum...Volkan Babacan'ın yine gol yemeden tamamladığı bir maçtan sonra,haftaya İlhan'ı,Gürhan'ı,Apo'yu,Emreciksin'i 11'de görmek istiyorum(z)...

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -