Yazan : steven_stiffler 6 Ocak 2009 Salı

Onu öyle özlemiştim ki...Juventus'da çok beğeniyordum.Rüya gibiydi Fenerbahçe'ye gelişi.Dünya Fenerbahçe'liler Gününde duyurulmuştu.Kısa zamanda gönlümüzü kazandı,tam taraftarın sevdiği futbolcu profiliydi.Galatasaray'dan kovulur gibi gönderilmesinden sonra çubukluyla Galatasaray'a karşı 2 gol atması oldukça duygusaldı.

Şimdi Tottenham'la antremanlara çıkıyor.Tottenham taraftarı oldukça memnun bu durumdan...Yorumlar arasında "Appiah tam bir makina","Fantastik bir transfer olur","10 Milyon pounddan fazla eder,bedavaya alıyoruz" gibi yorumlar var.Appiah gibisi Türkiye'ye kolay kolay gelmez.Genelde Fransa'dan yetişiyor bu tip oyuncular ama onlar da belli bir olgunluğa erdikten sonra büyük liglerin yolunu tutuyor.Appiah'ı izlemek Türk futbolseverler için çok büyük bir şanstı.Schalke'ye attığı golden sonra ağladığımı hatırlıyorum.Savaşırdı,yılmazdı,sahadaki taraftardı Appiah.Şimdi gönül bağımın olduğu başka bir takıma imza atmak üzere...Eğer yeterli düzeyde olduğu görülürse Tottenham ile sözleşme imzalayacak.Böylece onun Premier Lig hayali gerçek olacak.Ben ve benim gibi düşünenler ise doyamadıkları Appiah'a kavuşacaklar.Umarım yatmaz bu iş...

One Response so far.

  1. AriFener says:

    Çok sevmeme rağmen cahilce davranışları beni soğuttu Appiah'tan. Futboluna ise bir şey denemez. Kadromuz onunla birlikte çok iyiydi.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -