Yazan : steven_stiffler 25 Ocak 2009 Pazar

Maçtan çok kritik bir görüntü çıkmayınca,resmi sitedeki niteliksiz fotoğraflardan en azından sevimli görünen bu fotoğrafı seçtim yazı için.

İki takımın onbirine baktığım zaman bol pozisyon bulacağımızı düşündüm.Maç da hızlı başlayınca spiker Melih dahil çevremizde maçı izleyen herkeste bir "Oooo gollü maç olacak" sevinci baş gösterdi.İlk yarıda karşılıklı çok pozisyon vardı ama biz daha çok ve daha net pozisyonlar bulduk Trabzonspor'a oranla...Takımı bu sezon ilk defa bugünkü ilk 45 dakika içerisinde çok arzulu,istekli,gole dönük gördüm.Sevindim tabi.Devre arası dönemini iyi geçirdiğimizi düşündüm,hâla da düşünüyorum.

İkinci yarıya da Alex'in etkili şutuyla pozisyonla başladık fakat devamı gelmedi.Tutuk oynamaya başladık.Savunmanın arkasında boşluklar da verince Trabzonspor oldukça etkili pozisyonlara girdi.Zaman zaman hop oturup hop kalktık pozisyonlarda.İzleyen çoğunluğun ortak görüşü seyir zevki yüksek bir maçtı.Josico-Alex değişikliğini görünce bende büyük bir hayalkırıklığına uğradım.Buna aklım sırrım ermiyor ama hocamız maalesef sene başından beri yapıyor bunu.Semih'in geç oyuna dahil edilmesi de haklı olarak eleştirilen bir durum.

Volkan çok iyiydi kalede güven verdi.Gökhan Gönül defansif müdahelelerinde oldukça iyiydi,hücumda daha etkili olabilirdi.Edu-Lugano vasattı.Carlos maçın en iyilerindendi kesinlikle...Müthiş bir hırs ve arzuyla oynadı.Selçuk yükselişini sürdürüyor.Geçen yıllara oranla daha az top kaybediyor ve bu konuda kendini geliştiriyor.Ön direkten gol atamadı,hatrım kaldı gerçi...Emre istekliydi,zaman zaman olumlu işler yaptı.Uğur'un varlığı yokluğu belli değildi.Keza yerine giren Kazım'ın da öyle...Deivid vasatın üstüne çıkamadı.Alex bir göründü bir kayboldu.Josico zaten başlı başına bir hataydı.Güiza ilk yarı istekli göründü,ikinci yarı yine sefilleri oynadı.İlk defa 2 adam birden çalımladığını gördüm.

Sonuç olarak ; bu akşam ilk yarıya bakarak söylüyorum ki , takımın iyi oynayabileceğini gördüm.Fakat değişmesi gereken bir hoca zihniyeti olduğu da gerçek.

One Response so far.

  1. pclion says:

    Volkan birebirlerde iyiydi ama akıl almaz iki hata yaptı topu uzaklaştırayım derken. Biraz akıllı ve becerikli bir adam olsa geceyi uykusuz geçirebilirdi Volkan. Yatsın kalksın, Umut'a ve Yattara'ya dua etsin...

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -