Yazan : steven_stiffler 19 Ocak 2009 Pazartesi

İnter'in mağlubiyetiyle birlikte Juve'ye önemli bir fırsat geçmişti.Lakin Lazio bu sene geçen yıla oranla çok iyi oynuyor bu tip maçlarda...Mücadele gücü yüksek,az gollü bir maç beklentim vardı.Zaman zaman güzel pozisyonlar gelişti.Manninger hatalı bir frikik golüyle 1-0 öne geçtik.Ledesma iyi frikik atıyor.Orta sahada iki yönlü önemli bir oyuncu...Özellikle bu tip önemli maçlarda ya gol atıyor yada çok üst düzey performans ortaya koyuyor.Lazio oldukça ofansif bir kadroyla sahadaydı.Rocchi-Pandev ve Zarate 11'deydi.Meghni'nin de defansif yönü olmadığını düşünürsek,gerçekten riskli bir kadroydu.Bu Meghni'yi de hiç beğenmem...Etkili pasları falan var,mücadele de eden bir oyuncu ama Lazio'da 11 oynayacak bir oyuncu değil bence...Mauri varken özellikle.Zaman zaman Juve kontrol etti,zaman Lazio.Beraberlik maçın hakkıydı.Dabo'yu uzun zaman sonra ilk defa beğendim.Diakite'nin üzerinde çok duruyor Rossi,akşam Diakite de iyiydi.Haftaya Cagliari'yi ağırlıyoruz...

Gol linklerini de unutmayalım...

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -