Yazan : steven_stiffler 23 Ocak 2009 Cuma

Portekiz ligi genelde alt favori görülür ama Braga-Porto maçı için vahiy indi.Heerenveen beni hiç üzmeyen bir takım.Hissel oynadım her zamanki gibi...Tutsun gâri...

2 Responses so far.

  1. bahis oynayan arkadaslara bir sorum var.internetten nerden oynuyosunuz yaa su bahisi güvenilir bi site var mı ? betssondan oynuyodum ben para çekmek için binbir türlü sorun cıkıyodu. ?

  2. Ben İddaa oynuyorum,devlet işi olduğu için güvenli geliyor bana.Diğer hiçbirine güvenmiyorum bu yüzden.Zaten bu kupon da Bilyoner'den...

    Özelden yazıp gönderecektim,iletişim adresinizi bulamadım.Umarım okursunuz.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -