Yazan : steven_stiffler 29 Kasım 2015 Pazar


Bugün evde olduğumdan maçları rahat rahat seyredebildim ve futbolu biraz daha fazla sevdim. Öncelikle Tottenham - Chelsea maçıyla başladım. Çatır çatır bir maç oldu ama pozisyon zenginliği açısından beklentimin altında kaldı. Beşiktaş'ın Akhisar'a kaybettiği maç çok keyifliydi. Galatasaray'ın Kasımpaşa'ya puan kaybetmesi ise gecenin en güzel olaylarındandı. Zira Kasımpaşa ezdi, maçın hakkı 2-2 değildi. Rakiplerin puan kayıplarıyla keyiflendim. Tottenham da yenilmeme serisini sürdürdü. Lig Tv'de Engin Kehale çok yerinde ve yararlı yorumlar yaptı. Ben de Pochettino'nun 0-0'a razı olabileceğini düşünüyordum. Chelsea ve Mourinho'nun zirveden uzaklaşması devam ediyor. Diego Costa'nın tepkisi bana göre yerindeydi. Şu maçta son bölümde de olsa Diego Costa oyuna alınmalıydı. Tottenham çok iyi mücadele etti. Kane, Rose ve Mason biraz vasat kaldı ama özellikle Dembele sahanın her yerindeydi. Chelsea'de maçı en çok isteyen isimler Oscar ve Willian yeterli olamadı. Maçta toplam 14 şut olmuş. Özellikle ikinci yarıda oyun zaman zaman duruldu. Tottenham bu beraberlikle yarışın içinde kalırken Chelsea puanını 15 yaptı.

Tottenham : Lloris; Walker, Alderweireld, Vertonghen, Rose; Mason (56' Lamela), Dier; Son (75' N'Jie), Dembele, Eriksen; Kane.

Chelsea : Begovic; Ivanovic, Zouma, Cahill, Azpilicueta; Fabregas, Matic; Willian (89' Kenedy), Oscar, Pedro (90+1' Loftus Cheek); Hazard.

Sarı Kartlar : Rose, Kane, Walker, Matic, Azpilicueta.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -