Yazan : steven_stiffler 27 Kasım 2015 Cuma


Milan maçından beri Lazio'yu izleyemedim. Palermo maçında da takip edemedim. Son Uefa finalisti Dnipro'ya karşı dün rahat bir oyun oynamışlar ve 3-1'lik net skor kaçınılmaz olmuş. Marco Parolo istatistiklere baktığım kadarıyla maçın adamı olmuş. İlk golde Candreva'ya verdiği asist temiz iş. İkinci golü de zaten kendisi atıyor. Gözüken o ki; Konoplyanka'nın gidişiyle Dnipro çok güç kaybetmiş. 5.Hafta sonunda gruptan çıkmayı başaran takımlar Lazio ve Saint Ettienne oldu. Lazio 4 galibiyet 1 beraberlik aldı. Djorjdevic'in son dakikada attığı golle galibiyetin çileği olmuş. Mauricio'nun bu maçta sarı kart görmediğini de belirtelim, farklı bir şey olsun.

Lazio : Berisha; Konko, Mauricio, Gentiletti, Radu; Parolo, Cataldi, Kishna (81' Lulic); Candreva, Matri (70' Djorjdjevic), Klose (66' Milinkovic-Savic).

Dnipro : Boyko; Fedetskiy (74' Shakhov), Douglas, Gueye, Matos; Chgrynskiy; Matheus (41' Pico), Bezus (57' Zozulya), Danilo, Gama; Seleznyov.

Sarı Kartlar : Radu, Parolo, Danilo, Matos, Milinkovic-Savic.

Goller : 4' Candreva, 65' Gama, 68' Parolo, 90+2' Djordjevic.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -