Yazan : steven_stiffler 18 Temmuz 2014 Cuma

Tottenham sevmemin nedenlerinden biri, yıllardır vazgeçmedikleri sade ve şık formalarıydı. Son 2-3 sezondur Under Armour markasının yaptığı berbat formaları giymek zorundalar. Sade beyaz olup da bu kadar kötü bir tasarım ortaya çıkarmak büyük uğraş gerektirir. Eriksen'in de halinden pek memnun olduğunu sanmıyorum. Yaka kısmına çok kötü diyemeyeceğim. Ancak formanın göğüs üzeri, yaka çevresindeki motifleri çok ilginç. Bir o kadar başarısız bir çalışmanın ürünü. Yakanın iç kısmında da motifler var, onlar gözükmeyen bir yerde olmalarına rağmen fena değil.

Vertonghen'in üzerindeki Lacivert formanın ortasından geçen çizgili şerit pek bir şey ifade etmese de, forma en azından berbat durmuyor diye kendimi avuttum. Bana kalırsa yine anlamsız bir tasarım. AIA reklamı lacivert formada nispeten daha iyi durmuş. Yaka tasarımı da daha klasik. Yakanın iç kısmında yine sarı motiflerden var. Bu desenler Tottenham efsanelerinden Bill Nicholson'ın ölümünün 10. yılı anısına formaya eklenmiş.


















Bahsettiğim yaka desenini bu fotoğraflarda daha net görebilirsiniz. Formanın kumaşı da kaliteli gözüküyor ama tasarım berbat...


Kaleci forması olarak da lacivert ve mor tonları tercih edilmiş. Kaleci formalarında bu tip renklere pek karşı değilim. Çok da kötü olmadığını düşünüyorum. Ama genel olarak formalar Tottenham'a yakışmayacak düzeyde kötü...

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -