Yazan : steven_stiffler 31 Temmuz 2014 Perşembe

Lazio'da 1,5 aydır süren stoper transferi bilmecesi nihayet sona erdirdi. Dünya Kupası'nın öncesinden beri Stefan de Vrij için uğraşıyorlardı. Özellikle kupadaki performansından sonra ben bu transfere pek şans vermiyordum. de Vrij'in Premier Lig'e gideceğini tahmin ediyordum. Lazio bu transfer için 8,5 Milyon Euro ödemiş. Yine pahalı bir Lotito transferi ama diğer isimlere verilen paralara bakılırsa, de Vrij'e bu ücretin verilmesi normal. Lazio iyi bir stoper kazandı ama partneri büyük sıkıntı. Muhtemelen Lorik Cana-De Vrij ikilisi oynayacak ama Cana'nın asla as stoper olamayacağını düşünüyorum. De Vrij-Ciani da idare eder ama elde De Vrij gibi bir oyuncu varken, yanına biraz daha sağlam bir stoper almaları gerektiğini düşünüyorum. Ya da De Vrij sağ, ,Radu sol stoper gibi oynayabilir. Ama bu da sol beke transferi gerektirir. De Vrij transferi, Lazio savunmasına sınıf atlatır ama Lazio'nun kadrosu hâla yarım yamalak... Elde çöp oyuncu da çok fazla. Bu arada de Vrij'i de havalaanında kalabalık bir kafile karşılamış. Lazio taraftarları da bu transfer işini biraz abartanlardan... Hernanes'i de çok çılgın bir taraftar kafilesinin karşıladığını hatırlıyorum. Özetle; piyasası olan bir oyuncuyu almak Lazio için önemli bir transfer başarısı.

One Response so far.

  1. Adsız says:

    De vrij in yanina aston villadan vlaar marsilyadan mendes ve parmadan palettadan birini dusunuyorlar bu sene iyi isler yapar lazio ayrica de vrij dunya kupasindaki performansi ile 15 e rahat giderdi yasida ufak bedaya gitti lazioya

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -