Yazan : steven_stiffler 17 Temmuz 2014 Perşembe

İlgimi çeken bir transfer haberi görüp paylaşmak istedim. Ekvador Milli Takımı'yla Dünya Kupası'nda iyi bir performans gösteren 27 yaşındaki sağ bek Juan Carlos Paredes, Championship takımlarından Watford ile 1 yıllık sözleşme imzaladı. Futbol hayatına ilk defa ülkesi dışına çıkan Paredes : "Rüyalarım gerçek oldu. İngiltere bir futbol ülkesi ve ben daha yüksek seviyede oynamak için burayı tercih ettim. Watford'un transferde kararlı olması beni etkiledi. Hızlı bir oyuncuyum, burada çok çalışıp performansımı taraftarlarımıza göstermek istiyorum" açıklamasını yaptı. Sarı-Kırmızı takımlara antipatim olsa da; Watford Zola'dan beri ilgimi çeken ve sempati duyduğum bir takım. İtalyan hocalarla çalışma geleneğini Giuseppe Sannino ile sürdürüyorlar. Paredes benim çok beğendiğim, atletik bir sağ bek. Watford'un 3-5-2'sinde çok kıymetli bir yeri olacaktır. Cassetti'nin yaşlandığı ve stoperde değerlendirilebileceği düşünülünce değeri de artıyor. Watford'da ilgimi çeken bir diğer transfer 2012-2013 sezonunda Watford formasıyla Championship'te harikalar yaratan Matej Vydra'nın yeniden Watford'a dönmesi oldu. Ayrıca kaleye Gomes, savunmaya Tamas'ı aldılar. Forvette Vydra-Deeney ikilisini yeniden bir arada izlemek benim gibi Championship izlemeyi sevenler için güzel bir bahane olacak.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -