Yazan : steven_stiffler 27 Ocak 2013 Pazar

Çok anlamsız, saçma sapan bir mağlubiyet aldı Lazio. Zirve yarışına iyice dahil olduğunda, bunun da baskısını hissetmeye başlamış olsalar gerek; son iki maçta galibiyet gelmedi. Hernanes'i kadroda göremeyince sakat zannettim, ancak ikinci yarıda oyuna girince yedek oturmasına anlam veremedim.

Juventus dün sürpriz bir şekilde Genoa'ya puan kaybetti. Lazio'nun zirve ile arası açılmadı. Bugün Napoli'nin de puan kaybedeceğini düşünüyorum. Ancak Lazio'nun bu baskıyı bir yana bırakıp, geçtiğimiz haftalardaki mücadelesini sürdürmesini ve lig bitiminde en kötü ihtimalle 3. sırada yer almasını ümit ediyorum.

Lazio : Marchetti, Konko, Biava, Dias, Radu (74' Kozak), Ledesma, Gonzalez (61' Hernanes), Brocchi (45+6' Mauri), Lulic, Candreva, Floccari

Chievo : Puggioni, Dainelli, Andreolli, Cesar, Jokic, Guana (68' Seymour), Cofie, Rigoni, Sardo (30' Vacek), Thereau, Paloschi (74' Stoian)

Sarı Kartlar : Dias, Vacek, Biava, Hernanes

Gol : 61' Paloschi

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -