Yazan : steven_stiffler 25 Ocak 2013 Cuma

Geçtiğimiz haftasonu çalıştığım için maçları izleyemedim. Sonuçlarından bile çok sonradan haberim oldu diyebilirim. Fenerbahçe'nin maçını izleyememek elbette üzdü. Tottenham-Manchester United maçı da beklediğim bir başka maçtı, o da kaçtı. Lazio'nun her hafta takılmasını bekliyorum. Taş gibi takım Lazio ama gidişatı beklentinin çok üstünde. Bana hâla kaldıramayacaklar gibi geliyor. Palermo ise Genoa ile birlikte sezonun hayal kırıklığı. Gasperini'nin işi zor...

Lazio'da Klose'nin yokluğunda beklentim her zaman Rocchi olurdu. Rocchi Inter'e gittiği için artık beklentim Libor Kozak. Ancak Petkovic'in formda Floccari'yi tercih etmesi çok doğal bir şey. Nitekim Floccari'nin attığı kafa golü de tam usta işi. Floccari Lazio'nun ligin ikinci devresinde ekstra bir transfer gibi oynayacak gibi gözüküyor. Palermo'nun düz adam Arevalo ile beraberliği yakalaması ve hemen ardından Dybala ile öne geçmesi Lazio için soğuk duş etkisi yaratsa da; savaşan Lazio yine puanı kurtarmayı başarmış. Hernanes'in Alex'i hatırlatan penaltısıyla hem de... Petkovic'in 2-1'den sonra iki savunmacı çıkarıp iki hücumcu alması takdire şayan. Lazio ikinci sıradaki yerini Napoli'ye kaptırsa da, hâla zirve yarışının içerisinde bulunuyor. Haftaya Chievo'yu yenerler.

Palermo :  Ujkani, Aronica (46' Munoz), Von Bergen, Garcia, Dossena, Arevalo, Ilicic (79' Malele), Kurtic, Morganella (65' Anselmo), Dybala, Miccoli

Lazio : Marchetti, Cavanda, Ciani, Biava, Radu (73' Candreva), Ledesma (80' Kozak), Cana, Mauri, Lulic (68' Gonzalez), Hernanes, Floccari

Sarı Kartlar : Garcia, Cavanda, Miccoli, Lulic, Von Bergen, Cana

Goller : 10' Floccari, 70' Arevalo, 71' Dybala, 84' Hernanes (penaltı)

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -