Yazan : steven_stiffler 28 Ağustos 2011 Pazar

Tottenham'ın sezona hazır bir görüntü vermediği aşikar. Yine de, oturmuş bir kadro sayesinde 2 yıldır başarılı sonuçlar alınması bir referansken; aynı kadronun bu şekilde bir hezimet yaşaması soru işaretlerini beraberinde getiriyor. Takımda gündem yoğun. Çok etkili futbol oynanmıyor. Palacios ve Crouch'un Stoke City'ye transfer olacağı konuşuluyor. Ancak bugün bir bakıyorsunuz; Peter Crouch ilk onbirde sahaya çıkıyor. Son zamanlarda Tottenham'da neyin ne olduğunu ve ne olacağını anlamakta güçlük çekiyorum. Iago ve Adebayor transferleri hakkında yarın yazacağım. Ancak yaz boyunca ihtiyaç olan yerlere transfer yapılmaması düşündürücü.

Geçen hafta Manchester United karşısında golü yiyene kadar iyi bir Tottenham vardı. Golden sonra iş kontrolden çıktı. Ha bugünkü City ve Manchester United'ı kıyasladım da ; Tottenham geçen hafta sahiden iyi yırtmış. Zira Manchester'ın mavileri acımadı. Dzeko'nun golleri konuşuluyor, konuşulmayacak gibi değil. Sezona iyi bir başlangıç yapan Edin Dzeko, bugün White Hart Lane'de zirve yaptı. Bu performansını sezonun geneline yayacağını düşünüyorum. Çünkü harcadığı paralar dolayısıyla eleştirilen Man.City takımı, takım olma yolunda bir hayli yol almış gibi gözüküyor. Mancini'nin başarılı olduğunun ve olacağının kanaatindeyim. Yeter ki; elindeki takımı her zaman bugünkü gibi ofansif oynatsın. Nasri'ye de ayrı bir parantez açmak lazım. Benim çok hayran olduğum bir futbolcu değil. Ancak bugünkü futboluyla adeta şov yapmış. Sol kanadı çok iyi kullanmış; ki karşısında iyi bir sağ kanat oyuncusunun olmamasının da bunda payı var. Dawson ve Kaboul berbat bir ikili görüntüsü veriyorlar. Acilen Ledley King lazım. Ya da 2 yıldır yazdığım gibi; yeni bir stoper. Adebayor'un gelişiyle de Crouch'un gönderilmesi şart. Oturmuş Tottenham kadrosunun yakın zamanda daha iyi sonuçlar alacağını düşünüyorum. Ancak bugünkü hezimet yenilir yutulur cinsten değil... Yine de skor 4-1 olduğunda sevinen Tottenham taraftarları, futbolu eğlence olarak görüyor gibi bir izlenim yaratıyor. Ancak ben White Hart Lane'i daha farklı bir atmosferiyle hatırlıyor ve seviyorum. Bir de; bu berbat formaların futbolculara pek futbol oynama isteği uyandırdığını zannetmiyorum. Son yılların en dandik forması... Günün tesellisi ise; ezeli rakip Arsenal'ın bir başka Manchester ekibi United'a 8-2 yenilmesi... Bu şov gösteriyor ki ; Manchester >>>>>> Kuzey Londra

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -