Yazan : steven_stiffler 23 Aralık 2008 Salı

Nijerya asıllı,1990 doğumlu İngiliz futbolcu.Crystal Palace forması giyiyor.178 boyunda.Oyuncu hakkında internette çok fazla bilgi yok açıkçası...Yabancı kaynaklardan az,buz bulunabiliyor ancak.Ofansif orta saha,forvet oynayabiliyor. Ofansif kanat oyuncusu olarak da oynayabiliyor.Güçlü bir fiziği var.Kolay yıkılmayan cinsten bir oyuncu...Bileklerini iyi kullanıyor.Ayrıca gol sonrası taklalarını duymuştum.Nitekim kendisiyle ilgili bulduğum tek videoda da bunu görebiliyoruz.Wonderkid olarak niteleyebilir miyiz bilmiyorum ama takip edilmeye değer.İleride Premier Lig'de iyi bir takımda oynayabileceğine inanıyorum.Geçen sene 13 maç 3 gol 3 asist,bu sene 13 maç 1 gole sahip.2007 de U17 Dünya Şampiyonasında,2008'de U19 Dünya şampiyonasında İngiltere milli takımında forma giymiş.Kariyeriyle ilgili Wikipedia'da bilgi var.Takip etmeye çalıştığım bir futbolcu,zaman zaman bilgi güncellemesinde bulunacağım.Şimdilik kenarda not olarak dursun.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -