Yazan : steven_stiffler 20 Aralık 2008 Cumartesi


Aragones'e nihayet birisi Önder'in stoperde de oynadığını hatırlatmış.Maçtan önce tek çekindiğim nokta Can-Yasin ile başlamaktı.Neyse ki Dede,Önder'i stoperde başlatarak doğru olanı yaptı.Özlemişim Önder'i....

Maç bu sene alışık olduğumuz deplasman maçlarımız gibi başladı.(Gerçi içerde de çok farklı oynamıyoruz ya...) Aragones yine 1-0'ı bulalım,yatalım düşüncesindeydi herhalde.Konyaspor'un haftalardır gol atamadığından da olsa gerek,savunmamızdaki önemli eksiklere rağmen gol yemeyeceğimizi düşünüyordum.Zaten Konyaspor forvetsiz oynuyor resmen.Bir Tehoue vardı,ona ne oldu acaba? Maçtan önce "Ulan bu Veysel nasıl topçu olmuş?" diye arkadaşlarla konuşuyorduk.Ama Veysel sahanın en iyisiydi Konyaspor için.Deli dana gibi her yere koştu.Konyaspor'un kadrosu gerçekten çok kötü.

Önder'in attığı gole kadar pozisyon bulmakta sıkıntı çeken bir takım hüviyetindeydik yine.Uğur Boral'ın dışarıdan vurduğu şut dışında pozisyonumuz yoktu.Önder'in golünde top kol ve göğüse çarparak ağlara gitti.Kalecinin hatası barizdi.Kuddusi golü ofsayt olarak değerlendirdiklerini ve yan hakem ofsayt olmadığını söylediği için golü verdiğini açıkladı.Garip bir gol,el var diyemiyorum.Kısa mesafeden çarpan bir top,tamamen kol-göğüs ikileminde kalmış bir top.Bu golden sonra Konya'nın gardı düştü.Güiza'nın maçta yaptığı tek olumlu hareket olan asistinden sonra 2-0 ı bulduk.İkinci yarı Konyaspor toparlandı ve daha istekli bir oyun ortaya koydu.Aragones'in de skorun üstüne yatma düşüncesi Konyaspor'un işine geldi.Uğur Boral'a Serhat Akyüz'ün sert hareketi kırmızı kart olmalıydı.Kuddusi goldeki kararından sonra,maçın kontrolünü elinden kaçırdı.Ota boka,el-faul çalmaya başladı.Bu Akyüz'leri de oldum olası sevmem.Emre yine sahada yoktu,onu da unutmayalım.

Kritik bir deplasmandan,eksiklerle çıktığımız bir deplasmandan 3 puan alarak şu sıkıntılı ilk yarıyı atlattık.Artık yönetime kalmış gerisi...Her ne kadar dededen umutsuz olsam da,yönetime güveniyorum.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -