Yazan : steven_stiffler 22 Aralık 2008 Pazartesi

Maç öncesi Skibbe'nin aşağı yukarı oynatacağı 11 belliydi.Ama Denizli'den yine sürpriz bir hamle gelecek mi diye merak ediyordum.İki takım da ofansif bir dizilimle çıktı.Mustafa Denizli bizim maçta da ofansif bir kadro sahaya sürmüş,mağlubiyet kaçınılmaz olmuştu.Servet'in golü bence nizami değil.Aynı pozisyonla bu sene Fenerbahçe Bursa'ya,Beşiktaş İBB'ye gol attı,sayılmadı."Kaleci topa hakim değildi" davası çıktı bir de dün akşam.Hangi Gsli arkadaşla konuşsam bunu söylediler durdular.Top Rüştü'yle yer arasındaydı kesinlikle...Rüştü'nün topa hakimiyetinin olduğunu düşünüyorum.Yine de bu Galatasaray'ın iyi bir futbol oynayıp maçı hakkettiği anlamını değiştirmez tabi.Benim tek şikayetim ligde hakemlerden dert yanmayan tek takımın Galatasaray olması.

FB-GS derbileri dışında böyle gollü derbi izlemeyeli uzun zaman olmuştu.Seyir zevki güzel olan bir maçtı.Penaltı pozisyonlarında da tartışılacak birşey yok.Yalnız ilk penaltıda Holosko'nun acemiliğinin yanısıra Arda'nın ayağı görür görmez kendini yere bırakması düşündürücü.Bence o pozisyonda Holosko'nun ayağı Arda'ya dokunmasa bile Arda kendini yere bırakacaktı.Delgado ilk sarısında da atılabilirdi,ikinci sarıda tartışılacak birşey yok.Zaten Cüneyt Çakır meraklıdır kart çıkarmaya.Galatasaray maçta daha iyi oynayan taraf olmasına rağmen,zaman zaman 10 kişilik rakibine arkada boş alan verdi.Yıldırım Demirören akşam tribünde çok sempatik ve güleryüzlüydü.Golden sonra alkış yapması garibime gitti tabi ki ama protesto amaçlı mı yaptı şirin görünme amaçlı mı kestiremedim.Şükrü Saracoğlu'nda da böyle güleryüzlü görmek isteriz Demirören'i.Hep surat asık gördüğümden dolayı herhalde,akşam daha bir sevimli göründü gözüme :) Şaka bir yana,Galatasaray zaten favoriydi maç öncesi.Beşiktaş yönetimi gerçekten çok kötü.Beşiktaş taraftarı yönetime isyanında haklı...Ama yine de akşamki golü bizim maçta yeselerdi,tepkilerin boyutu daha büyük olurdu diye düşünüyorum.

Sonuç olarak, 6.Hafta sonunda "Fener kümeye" diye bağıran Beşiktaşlıların durumu vahim.Kendi deyimleriyle "ultrasüper kadrosu olan,ligin en iyi futbol oynayan,adeta uzay takımı olan" Galatasaray ise sadece 1 puan üstümüzde.Son haftalarda iyi performans gösterdikleri doğru.Ama ligin ikinci yarısında,sezonun ilk yarısındaki gibi inişli çıkışlı bir performans göstereceklerini düşünüyorum.Skibbe olduğu sürece tabi...

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -