Yazan : steven_stiffler 15 Aralık 2008 Pazartesi



Avrupa defterini kapattıktan sonra,lige tam olarak konsantre olup daha başarılı sonuçlar almışızdır bugüne kadar...Benim kanaatimce tabi.Dün de kolay bir maç bekliyordum,erken gol atmayı da o kadar özlemişim ki...Erken attığımız gol sonrası Antalyaspor'un da oyun planı bozuldu ve savunmada açıklar vermeye başladılar.Biraz becerikli olabilsek ilk yarıda koparırdık maçı.İlk yarının akılda kalan pozisyonları Kazım'ın güzel şutu,Güiza'nın verilmeyen penaltısı,Alex'in dar açıdan yakaladığı pozisyon ve Pitbull Volkan'ın kırmızı kartı.Kırmızı kart ikinci sarıdan değil de direkt kırmızı olarak çıksa daha doğru olurdu.Penaltı pozisyonuna ise diyecek kelime bulamıyorum artık.Yine sene sonuna kadar penaltılarımız çalınmaz,32. yada 33. haftada verilen bir penaltıyla bütün sezonun telafisi yapılmaya çalışılır herhalde..Yan hakemin ısrarla "Bülent abi penaltı" demesine aldırmayan Bülent Yıldırım'ın bu ısrarında art niyet ararım ne yazık ki...
İkinci yarıda da ilk yarıdaki tempomuzda oynadık.Topu ayağında tutan,sürekli üretmeye çalışan bir takım görüntüsündeydik.Dijehoua boş kaleye atsa maç 1-1 olsa yine bir panik havası oluşacaktı gerçi.Lugano takipçiliği sayesinde önce direğe takıldı,sonra golünü attı yine.Çubuklu altındaki ilk golünü de Antalya'ya atmıştı 100.yılımızda...İyi futbol oynadık,rahat bir galibiyet aldık.Bundan sonra böyle devam etmeliyiz,çünkü hedeflerimizde sadece lig ve kupa kaldı.
Aragones'in maçtan sonra transfer istemediğini söylemesi umarım şakadır.Nitekim Ali Koç transferde yoğun bir dönemden bahsediyor.Yönetim ve hoca arasındaki uyuşmazlığı görüyoruz.Oysa Aziz Başkan sezon başında kafa yapısı olarak kendine en uyan hocayı getirdiğini söylemişti.Son önemli bir not...Yine bir noel öncesi ve Edu&Lugano geçen sene olduğu gibi yine erken tatile çıkıyorlar kart cezaları nedeniyle...

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -