Yazan : steven_stiffler 19 Aralık 2008 Cuma

Şüphesiz Villarreal kuranın en ballı takımı...Panathinaikos bana göre ilk turun en kolay grubundan çıktı.Panathinaikos' çok daha zor bir rakip çıkabilecekken Villarreal'in çıkması de avantaj aslında.Arada büyük bir uçurum olmamasına rağmen Villarreal kalitesini ortaya koyup turu geçecektir.Chelsea-Juventus bence en zevkli maçlara sahne olacak eşleşme.Ranieri böylece Stamford Bridge'e tekrar gitmiş olacak.Chelsea'yi bu eşleşmede daha şanslı görüyorum.Kuranın ilginç tarafı da İtalyanlar ve İngilizlerin birbirleriyle eşleşmesi...FM'de genelde olur bu,genelde İngilizler turlar.Bu eşleşmelerde de bana İngilizler,İtalyanları eleyecekmiş gibi geliyor.Roma,Arsenal'e kafa tutacak düzeyde değil.İnter'in performansına büyük bir rakibin yakışacağını söyleyen Mourinho bu kuradan memnun mudur acaba?İnter-ManU. eşleşmesini en önemli eşleşme olarak görenler var.Fakat ben İnter'e bir türlü ısınamadım,bir türlü sevemedim.Mourinho'nun en büyük hedefi Şampiyonlar Ligi belki ama erken veda gelebilir bu yıl.Yine de İtalyanlardan en şanslı gördüğüm takım İnter.İtalyanlardan biri turu geçerse İnter geçer.Bayern Münih de iyi bir kura çekti.Bu sene iyi bir gidişatı var zaten,Sporting hem iyi kura hemde ilk maçın Lizbon'da olması avantaj.Atletico Madrid ve Porto denk güçte takımlar.Ama gönlümden geçen Atletico'nun en azından bir çeyrek final görmesi...Lyon-Barça bol gollü maçlara sahne olur.Lyon'a fazla şans tanımıyorum Barça'nın form grafiği karşısında.Real Madrid-Liverpool çok kritik bir eşleşme.Liverpool kuradan İspanyol çeken tek İngiliz.Tam bir turnuva takımı olduğu herkes tarafından biliyor zaten.Bu kurada şu favori demek güç.

Maçların ilk ayağı 24-25 Şubat,rövanşlar ise 10-11 Mart tarihlerinde...

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -