Yazan : steven_stiffler 7 Aralık 2015 Pazartesi


Tottenham'ın yenilmezlik serisini 14 maça çıkardığı mücadele oldu. Digitürk Play'den izleyemedim, yayın yoktu. Serie A'dan yayın olmadığı zaman spikersiz ya da yabancı spiker eşliğinde izlenebiliyor aslında. Premier Lig'de böyle bir şey yok herhalde, izleyemediğime üzüldüm; vaktim boldu. Özete bakayım dedim, Lig Tv sadece golleri koymuş neredeyse. Bir şey anlamadım. Alderweireld'ın asistiyle mest oldum. Tottenham hala zirveye yakın sayılmaz ama çok ciddi bir tehdit oluşturuyor. Gizli takip olayını sevdim. Sinsi sinsi böyle gidip lig sonlarına doğru coşsalar mükemmel futbol olayı olur.

West Bromwich : Myhill; Dawson, McAuley, Olsson, Brunt; Sessegnon (44' Gardner), Morrison, Evans, Fletcher, McClean; Rondon.

Tottenham : Lloris; Walker, Alderweireld, Vertonghen, Rose; Dier, Dembele; Lamela (65' Son), Alli (80' N'Jie),  Eriksen; Kane.

Sarı Kartlar : Morrison, Gardner, Kane, Dembele, McClean.

Goller : 15' Alli, 39' McClean.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -