Yazan : steven_stiffler 28 Aralık 2015 Pazartesi


Geçtiğimiz haftasonu televizyonda ne kadar maç varsa muhtemelen hepsini izlemişimdir. Geçen hafta hayatımın en kötü haftalarındandı. Haftasonunu futbola ayırmak durumunda kaldım, güzel maçlar da oldu. Norwich güzel takım be, düşmesin. Kötü de başlamadılar maça. Redmond ne zaman patlamayı yapacak merak ediyorum. Declan Rudd çok iyi maç çıkarmasına rağmen 3 gole engel olamadı. Harry Kane gollerine bu maçta da devam etti, yakın zamanda Gareth Bale'i geçecektir. Tom Carroll yine kısa süre oynayıp skora katkıda bulundu. Pochettino; Mason ve Alli'den sonra Carroll'ı da kazanırsa çok büyük iş yapmış olur.

Tottenham : Lloris; Walker, Alderweireld, Vertonghen, Davies; Dier, Dembele (86' Chadli); Eriksen (72' Carroll), Alli (79' Son), Lamela; Kane.

Norwich : Rudd; Martin, Bennett, Bassong, Olsson; Mulumbu (73' Howson), Tettey; Redmond, Odjidja-Ofoe (73' Dorrans), Brady (79' Mbokani); Jerome.

Sarı Kartlar : Tettey, Dier, Howson.

Goller : 26'(p) ve 42' Kane, 80' Carroll.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -