Yazan : steven_stiffler 12 Aralık 2015 Cumartesi


Maç dönüşü trafiğindeydim. Eve gelene kadar bu maçtan 5 bildirim geldi. 3 tanesi gol bildirimi, hepsinde aynı isim. Tottenham'ın kafası rahat olduğunda, Lamela'nın da kafası rahat olduğunda ikisini seyretmek keyif veriyor. Monaco harcadığı büyük paralardan sonra şimdi de potansiyelli yeteneklerin olduğu bir takım. Toulalan'ı tüm gollerde topa yetişemeyen adam olarak görürsünüz. El Shaarawy çabuk parladı, çabuk söndü. Hala kumaşında bir şeyler var, gol vuruşu nefis ama yine de elit futbolcu klasmanında yer alacak bir yetenek olamayacak. Monaco'da takip ettiğim oyuncu Bakayoko. İstatistiklere bakılırsa fena oynamamış bu maçta. Carroll'dan hiç umutlanmadım. Onomah'dan belki bir şeyler çıkar. Ama Carroll'ın attığı gol de takdirlik. Subasic'in performansı muhtemelen Tolga Zengin'den sonra gecenin en kötü performansıdır. Monaco'nun savunmasını görünce 4-1'e şükretmesi gerektiğini düşündüm. 3 stoper dizilişi gözüküyor ama 3 oyuncu da aslında stoper değil.

Tottenham : Lloris; Trippier, Alderweireld, Wimmer, Davies; Dier (42' Bentaleb), Carroll; Lamela (62' Chadli), N'Jie (79' Alli), Onomah; Son.

Monaco : Subasic; Wallace, Toulalan, Elderson; Silva (65' Diarra), Pasalic, Bakayoko, Dirar; Moutinho (46' Lemar); Traore (56' Lottin), El Shaarawy.

Sarı Kartlar : Wallace, Bentaleb, Toulalan, Dirar.

Goller : 2', 15', 37' Lamela, 61' El Shaarawy, 77' Carroll.

Anderlecht'in Qarabağ'ı 2-1 yenmesinden sonra gruptan Tottenham ve Anderlecht çıktı. Oluşan puan durumu şu şekilde :


Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -