Yazan : steven_stiffler 8 Mart 2015 Pazar


Hafta arasında oynanan Swansea maçını da izledim ama yazamadım. Tottenham kazandı. Gomis'in sağlık sorunları ve Ryan Mason'ın ilk lig golüyle akıllarda kalan bir maç oldu. Haftasonu ise Premier Lig eksikliği çekerken QPR-Tottenham maçını görünce sevindim. Ben de güneşi Londra'ya yakıştıramayanlardanım. Havanın açık olması sebebiyle bir türlü gözüm ısınamadı maça. Kötü anlatım ve yorumlamanın da etkisi vardır illa ki. Üstelik hızlı bir başlangıç oldu. Harry Kane'in santrada ısrarla erken rakip sahaya geçmesi ilginçti. Adam tez canlı, kıpır kıpır. Pozisyon bulsam da atsam havasında resmen. Zamora'nın kafa vuruşuyla pozisyonlu başlayan maç pozisyonlu devam etti. Spikerin anlatımına göre Robert Green'in müthiş kurtarışı, bana göre Harry Kane'in müthiş ama kalecinin üzerine giden kafa vuruşuyla devam etti. İlk yarıda ağırlıklı olarak QPR net pozisyon buldu. Austin'in direkten dönen topu bunların en netiydi. Yine spikerin "çok net müdahale var" dediği Lloris'in pozisyonunda ben o çok net müdahaleyi bir türlü göremedim. Harry Kane'in kafa golü ilk yarının skorunu belirledi. İkinci yarıda ise daha net pozisyonlar bulan Tottenham'dı. Eriksen'in mükemmel şutu üzdü. Eriksen hiçbir şey yapmasa bile her maç en az bir tane böyle bombası var. Harry Kane'in ikinci golüyle iş bitmiş gibi gözüktü ama eski Spurslü Sandro'nun temiz vuruşu QPR'ın umutlarını son dakikaya taşıdı. Bentaleb'in eline gelen pozisyon tartışılır, bence penaltı çalınması gerekirdi. Harry Kane yine girdiği ikinci pozisyonda golü attı, darısı bu akşam Emenike'ye...

Quenn Park Rangers : Green; Onuoha, Ferdinand, Caulker, Suk-Young; Isla (71' Hoilett), Henry (88' Grego), Sandro (90+3' Wright-Philips), Phillips; Austin, Zamora.

Tottenham : Lloris; Walker, Dier, Vertonghen, Davies; Mason, Bentaleb; Townsend (65' Dembele), Chadli (79' Lamela), Eriksen (88' Stambouli); Kane.

Sarı Kartlar : Henry, Bentaleb, Mason

Goller : 34' ve 68' Kane, 75' Sandro

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -