Yazan : steven_stiffler 2 Mart 2015 Pazartesi


İki takım da nispeten kolay kuralarla finale geldi. Chelsea yarı finalde Liverpool'u eleyerek çok zor bir engeli aştı. Tottenham'ın en zor kurası Newcastle United'tı, onu çok rahat geçti. Ada'da yılın ilk kupası finali için müthiş bir gündü. Özellikle yağmur atmosferi harikaydı, Pochettino'nun sucuk gibi olması falan ortaya ilginç görüntüler çıkardı. Güzel bir futbol günü, güzel bir final. Elbette Spurs'ün kazanmasını isterdim. Chelsea ligi de kazanacak ve sezonu en az çifte kupayla kapatmış olacak. Mourinho da egosuna ego katacak.

İlk yarı çok ortada geçti gibi gözükse de maça hızlı başlayan Tottenham, devre sonuna doğru tempo arttıran Chelsea oldu. Mason-Bentaleb ikilisine ben mi takığım bilmiyorum. İkisi de kaliteli futbolcular ama ikisi birlikte oynadığında orta sahanın yükünü üstlenemiyorlar. Orta saha dediğin biraz ayıboğan olacak. Bu özelliği barındıran Dembele mutlaka oynamalı, ki çok formsuz olduğunu da düşünmüyorum. Mourinho Zouma'yı hep mi önlibero oynatıyor bilmiyorum ama iyi bir önlibero performansı izledik. Asist de yaptı. Dier-Costa eşleşmesini çok merak ediyordum. Dier üstün başladı, hatta bir pozisyonda Costa direkt çirkefe bağladı. Ancak erken sarı kart Dier'ı dezavantajlı duruma düşürdü. İlk yarı X kuponumun son maçıydı. Chadli'nin yaptığı faul kuponumu yatıracak kadar saçma bir hareketti. Nitekim korktuğum oldu, ilk yarının son dakikasında gelen golle kupon yattı. İkinci yarıda Tottenham çok kıpırdanamadı. Yağmur olayı müthişti ya, atmosferde beni en çok etkileyen o oldu zaten. Chelsea'nin ikinci golü işi bitirdi, Tottenham toparlanamadı. Atakları bile bir çırpınış gibiydi. Mourinho'nun finalde Drogba'yı oyuna alıp onore etmesi de şık hareketti. Azpi mükemmel oynadı.

Chelsea : Cech; Ivanovic, Cahill, Terry, Azpilicueta; Fabregas (88' Oscar), Zouma, Ramires; Hazard, Willian (76' Cuadrado), Costa (90+2' Drogba).

Tottenham : Lloris; Walker, Dier, Vertonghen, Rose; Bentaleb, Mason (71' Lamela); Townsend (62' Dembele), Chadli (80' Soldado), Eriksen; Kane.

Sarı Kartlar : Dier, Willian, Cahill, Bentaleb, Cuadrado.

Goller : 45' Terry, 56' Walker (kendi kalesine)


Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -