Yazan : steven_stiffler 23 Mart 2015 Pazartesi


Mükemmel ikili değil mi ya ? Felipe Anderson geçen hafta Torino maçını almıştı. Bu hafta da müthiş ikilisiyle galip geldi Lazio. Candreva'ya yıllardır dileniyorum. Felipe Anderson ise bu sezon Harry Kane ile birlikte yılın parlayan yıldızı oldu. Muhtemelen sezon sonunda transfer de yapar.  Dilerim Pioli hocam bu ikiliyi bozmaz. Geçen hafta iki muhteşem gol attı, bu hafta kafa golü attı. Golleri bana Alex'i hatırlatıyor. Ama günümüz futboluna çok daha uygun özellikleri var. Yürüyedurun!

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -