Yazan : steven_stiffler 6 Haziran 2012 Çarşamba

Geçtiğimiz günlerde Lig Radyo'dan gelen duyum oldukça inandırıcıydı. Her zaman söylerim Mehmet Ayan'ın yorumlarından hoşlanmadığımı. Ancak transfer duyumundaki kesin ve net dil kullanımı; Dirk Kuyt'ın Fenerbahçe'ye transferinin ciddi bir haber olduğunu yansıtıyordu. Çok geçmeden, 2 gün sonra Dirk Kuyt transferi açıklandı. Üstelik devam eden kaos ortamında... Üstelik "Fenerbahçe Uefa'dan ceza alacak mı ? Almayacak mı ?" tartışmalarının tam ortasında...

Aykut Kocaman'ın transfer politikasını beğeniyorum. Özellikle yabancı transferlerde nokta atışlar yapıyor. Takıma genç ve potansiyelli yabancıların yanı sıra; Niang gibi, Kuyt gibi direkt katkı verebilecek tecrübeli isimleri de transfer ediyor. Dirk Kuyt'ın da böyle bir isim olacağı tartışılmaz. Üstelik Aykut Kocaman'ın görüşleriyle uyan bir transfer çalışmasının getirisi olduğunu söyleyebiliriz. Ne demişti Kocaman ? -Çok koşan, çok mücadele eden bir takım kuracağız. Böyle bir takımın değişmez parçalarından birisi olacaktır Dirk Kuyt. Ben devşirme oyuncuları genelde sevmem. Dirk Kuyt da forvetten devşirme bir sağ kanat oyuncusu. Fenerbahçe'ye katkı vereceğine inanıyorum. Üstelik, Mehmet Topuz'u da Emre'nin yerinde kullanabileceğiz. Kuyt'ı hem forvet, hem sağ kanat; Topuz'u hem sağ kanat, hem göbekte kullanabileceğiz. İki jokerlik bir transfer olduğunu söylemek yanlış olmaz. Ayrıca, Kuyt'ın transfer demeçleri beni çok umutlandırdı. Fenerbahçe'ye isteyerek gelen oyuncu, mutlaka katkı verecektir. Aykut Kocaman'ın ise; Kuyt transferinde "sportif direktör" sıfatıyla fotoğrafta yer alması içimdeki güveni tazeledi. Bir tanesin Aykut hoca...

Dirk Kuyt için yeni bir umut diyorum. Çünkü Dirk Kuyt transferi Fenerbahçe taraftarına Uefa'dan ceza gelmeyeceğine dair bir umut oldu. Mantıklı olarak düşündüğümüzde bu böyle. Ancak ne Uefa'da, ne TFF'de mantık aramanın yersiz olduğunu öğrenmiş olmamız lazım.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -