Yazan : steven_stiffler 12 Mart 2011 Cumartesi

Çok kolay, güle oynaya kazandığımız bir maç oldu. Tribün diğer maçlara oranla epey boştu. Basketbol maçının olmasının payı var bunda da. Yer yer kopuk kopuk takip ettim zaten ben de maçı. İpek Soroğlu takımda en az şans bulan oyuncu. Bugün doğum gününde çok iyi bir oyun sergiledi. İpek adına sevindim. Maç sonunda pankart ile yapılan kutlama da İpek'i ayrı bir mutlu etmiş olmalı... Final Four öncesi ter atmış olduk. Şimdi 1 hafta sonrasını bekliyoruz. Maçta çektiğim fotoğraflarla bitireyim.










2 Responses so far.

  1. sensiblex says:

    Yeni kameran hayırlı olsun, umarım gelecek haftayla beraber bol bol galibiyet kupa sevinçlerini çekme fırsatın olur.
    Arada bir tribün-pankart-takım bütünleşmeli görsel pozlar da yakalarsan sevinirim.
    İzin verirsen içlerinden birkaç tanesini blogdaki yazıma koyuyorum.

  2. Tribündenki pankart ve şemsiyeler çekilebilirdi, haklısınız.

    Tabi ki kullanabilirsiniz. Bir dahaki maçlarda tribünden de fotoğraflar çekeceğim.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -