Yazan : steven_stiffler 24 Eylül 2015 Perşembe


Lig Kupası'nda henüz 3.turda Arsenal ile eşleşmek elbette kötü şans. Önceden burada Kuzey Londra derbisi için methiyeler düzerdim. Herkesin El Clasico izlediği akşam 6 gollü Kuzey Londra derbisini tercih etmiş adam gibi adamlardanım ama gel gör ki Pochettino ile beraber Tottenham'ın ne olduğu belirsiz futboluyla 1,5 senedir bu derbi eski tadını vermiyor. Redknapp'lı derbileri özlüyorum. Hakkını yemeyelim, Tottenham dün akşam çok da kötü değilmiş. Harry Kane'in rövaşetası gol olsa geceye damgasını vuracaktı. Kane'de bu sezon bir şanssızlık var, bir açılsa pir açılacak belki ama 2 aydır beklemedeyiz. Flamini'den 2 gol yemek de çok büyük talihsizlik. Flamini'nin ben nasıl futbolcu olduğuna ve hala nasıl bu seviyede oynadığına şaşırıyorum. Özellikle ikinci golü çok güzel, onun da hakkını verelim. Lig Kupası en dandik organizasyon belki ama yine de erken elenmek, üstelik ezeli rakibe elenmek kötü oldu.

Tottenham : Vorm; Trippier, Fazio, Wimmer, Rose; Dier (85' Njie), Carroll; Townsend (67' Son), Chadli (75' Alli), Eriksen, Kane.

Arsenal : Ospina; Debuchy, Chambers, Mertesacker, Gibbs; Flamini, Arteta; Campbell (67' Sanchez), Ramsey, Chamberlain (89' Walcott); Giroud.

Sarı Kartlar : Arteta, Flamini, Debuchy, Alli.

Goller : 26' ve 78' Flamini, 56' Chambers (Kendi kalesine)

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -