Yazan : steven_stiffler 14 Eylül 2015 Pazartesi


Tottenham maçından sonra bir uyudum, Lazio maçının ikinci yarısına anca yetiştim. Leverkusen ve Chievo mağlubiyetleri bende hayal kırıklığı yaratmıştı. Lazio çok potansiyelli takım. Milli maç arası iyi giden takımların dengesini bozabildiği gibi, kötü gidişattakilere de iyi gelebiliyor. Bu ara da Lazio'ya iyi gelmiş gözüktü. Di Natale'yi yedek görünce sevindim. Lazio'ya gol atmayı gelenek haline getirmiş bir oyuncu. "Oyuna girmeden bari 1-0 olsun" diye geçiriyordum içimden. Candreva ve Lulic ne oynadı, ne oynamadı bilmiyorum. Onların yerine oyuna giren Matri ve Felipe Anderson maçın kilit isimleri oldu. Tabi çok iyi oynayan Marchetti ve Parolo'yu da ayırmamak lazım. Felipe Anderson'un asistinde Matri 1-0 yaptı. Sonra Udinese savunma hatasını iyi sezen Matri 2-0 yaptı. Matri'yi çok severim. Borriello ve Gilardino'yu da çok severim. Bu adamlar bu ligin kaliteli golcüleri. Lazio Matri'yi son gün aldı. Bunlardan birini almasını çok istiyordum. Borriello da bugün ilk maçında gol attı mesela... Udinese'de Ali Adnan sırıtmıyor, gayet bu takımın oyuncusu gibi duruyor. İki kötü maçın ardından toparlanmak için önemli bir galibiyet oldu.

Lazio : Marchetti; Basta, Mauricio, Hoedt, Radu; Cataldi, Parolo; Candreva (56' Matri), Mauri (83' Milinkovic-Savic), Lulic (56' Anderson); Keita.

Udinese : Karnezis; Heurtaux, Danilo, Piris; Edenilson, Kone (78' Aguirre), Iturra, Fernandes (56' Badu), Ali Adnan; Zapata, Thereau (71' Di Natale).

Sarı Kart : Iturra.

Goller : 64' ve 73' Matri.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -