Yazan : steven_stiffler 24 Ağustos 2015 Pazartesi


Erken puan kaybı ama "olsun" diyebildim ben. İlk yarıda adı futbol bile olmayan bir oyun oynayıp 1-0 önde bitirmek; ikinci yarıda oldukça etkili oynayıp 0-1 geride bitirmek üzdü en çok. Yoksa kimse bu takımdan 34'te 34 beklemiyor. Zaman ve sabır ihtiyacımız var, o da Fenerbahçe taraftarında pek olmayan bir şey. İlk yarıda Volkan hariç kimse için olumlu şeyler yazamayacağım. Şener de çabaladı, Nani az biraz, Van Persie ilk fırsatta golü attı. Diego, Topal döküldü. Souza çok yorgun gözüktü. Hasan Ali 90 dakika oyunda yoktu. Fernandao çok etkisizdi. Hoş, Fernandao'ya top da ulaştıramadılar ya... Rizespor ise oldukça istekliydi. Hikmet Karaman, Kweuke krizini aşmış ve Fenerbahçe'nin ağır stoperleri üzerine oynamayı düşünmüş. Rizespor'un kazandığı penaltı ilk bakışta penaltı gibiydi ama yakın çekim yapınca penaltı yok. Cüneyt Çakır'ı sevmem, dün yine iyi yönetmedi ama penaltı verdi diye kızamadım. Neyse ki Volkan önce görevini yapıp kurtardı, sonra gökyüzünü gösteren işaret parmağını yaptı.

Nani'nin asisti, Van Persie'nin golü siftah olur umarım. İkiliyi pek çok golde ortak görürürüz. 4-4-2 ya da 4-2-2-2 ya da her neyse; bize hiç uymayan bir diziliş. İkinci yarıda 4-2-3-1'e döndük ve takım kontrolü aldı. Sabırlı şekilde pozisyonlara da girdik. Alper'in işgüzarlığı, Kjaer'in şanssızlığı kalemize gol olarak yazıldı. 1-1'den sonra oldukça etkili oynadık. Özellikle Nani'nin yıldız olduğunu hatırlayıp sazı eline alması keyif vericiydi. "Ben tek, siz hepiniz" havası vardı ama abartmadı da... Takım arkadaşlarını aradı her an, sürekli orta düşündü. Maç bittiğinde de en çok onun üzüldüğünü hissettim. Hep böyle oynar dilerim. Bu maç için yazılacak çok şey yok aslında, ne yazsam laf kalabalığı. Vitor Pereira'nın bir an önce inattan dönüp 4-2-3-1'e devam etmesi gerekiyor. Alper Potuk kötüydü evet. Ama bizim için hâla önemli bir değer. Lütfen sahip çıkalım ve malzeme vermeyelim.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -