Yazan : steven_stiffler 21 Ağustos 2015 Cuma


Dün gece maçı izlemek için müthiş bir çaba sarfettim. Yolculuk halinde telefonun internetiyle ipadden izledim. Onca soru işaretine rağmen Tivibu'nun maçı internet sitesinden yayınlaması benim işimi gördü. Hocamızın yokluğunda oynayabileceğimiz en temiz oyunu oynadık diyebilirim. Ancak şöyle de bir gerçek var; 4-4-2 bize olmaz, olmayacak. Zico'nun Newcastle maçı gibi bir maçı olmalı Pereira'nın da... Belki başarıları da benzer kim bilir ?

Elde 4-2-3-1'e çok müsait bir kadro varken 4-4-2 göz tırmalıyor. Tamam Diego geziyor, Nani arada sola çekiyor ama yine de Sow-Fernandao yerine Nani'nin, Diego'nun daha faydalı olabileceği bir diziliş tercih edilmeli. Meireles'i dün yine beğendim. İlginçtir ki beğenmeyen ve faydasız bulan da çok insan var. Şener de Gökhan'ı hiç aratmıyor. Fernandao ve Sow bolca pozisyona girse de çok etkili değildi. 4-2-3-1 demek Fernandao'yu yedeğe çekmek demek. Bunu kabul etmek kolay değil ama elde Robin van Persie gibi bir marka varken Fernandao eninde sonunda kızağa çekileceğinin farkındadır. Ersun Yanal'ın 4 forvetten aldığı verimi Vitor Pereira da bu isimlerden alabilirse ne güzel. Çok umutluyum takımdan. Çünkü Şampiyonlar Ligi'nde oynayacak olan Galatasaray bile bu kadar motive değil henüz. Van Persie, Nani gibi Şampiyonlar Ligi oynamaya alışmış isimler de Uefa Avrupa Ligi'ni küçümsemiyor. Hedef olarak gördükleri de çok net. Roberto Carlos'un Şampiyonlar Ligi'nde kattıklarını Van Persie ve Nani; Uefa Avrupa Ligi'nde katarsa çok ciddi ilerleme gelecektir.


Van Persie'nin ilk golünü böyle kritik bir deplasmanda atması da ayrıca keyifli. Toplasan 90 dakika oynamışlığı yok ama klasıyla golünü attı. Devamı gelir de en az Hooijdonk kadar katkı sağlar dilerim. Güzel adam...

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -